מערכת C4C

מערכת C4C

כל ארגון, כלומר חברה מסחרית, שואפת להגדיל את המכירות שלה. אלו יכולות להיות מכירות של מוצרים או שירותים, זה לא ממש משנה. לצורך מקסום המכירות חברות משקיעות משאבים רבים במחקרי שוק, הדרכת עובדים, קשרי לקוחות ועוד. אין שום צל של ספק שאלו הם דברים חשובים מאוד, אך האם ישנה דרך לעשות אותם בצורה טובה יותר ובדרך סיסטמטית? הרשו לנו להציג את מערכת sap c4c אשר נועדה במיוחד למטרה זו. אם נרצה להסביר בכמה מילים פשוטות – המערכת נותנת לכם כלים לשפר את השלבים וההיבטים של המכירות.   הרי אל תשכחו שמכירות הן הרבה יותר מהרגע שבו הלקוח משלם ומקבל את המוצר; מכירות מתחילות בפיתוח מוצר המתאים לצרכים של הלקוח ואסטרטגיה שיווקית. מערכת שכזו היא פשוט חובה בימינו בכל חברה. אם אין לכם מערכת crm שכזו אתם פשוט נותנים יתרון למתחרים שלכם אשר יכולים לשפר את כל התהליכים של המכירה בשעה שאתם עדייו תקועים בתקופת האבן. מערכות crm, כלומר מערכות לניהול קשרי לקוחות, הן אינן דבר חדש והן נמצאות בשוק כבר שנים רבות. אבל מערכת crm c4c לוקחת את כל הנושא כמה צעדים קדימה והיא כלי עוצמתי מאוד עבור הארגון.

חברת סאפ נמצאת בשוק ה CRM  כבר מאש שנות תשעים, מערכת C4C של חברת סאפ מעוררת עניין גדול בשוק ונראה שזו חבילת התכנה שיכולה לעשות את ההבדל ולקחת את הארגונים תעד אחד קדימה. מערכת C4C נוגעת לתחומי הליבה של העסק ונותנת הרבה ערך מוסף בכל אחד מתחומי הליבה של הארגון. ארבעת הרבדים, או תחומי הליבה, הם: תכנון וניהול המכירות; שיווק; שירות; מכירה חברתית.

תכנון וניהול המכירות

מערכת C4C נועדה לתת לכם את כל הכלים על מנת לתכנון את המכירות ולהוציא אותן אל הפועל. בזכות המערכת אתם יכולים להיות יותר אקטיביים בתהליך המכירה.  המערכת מספקת לכם תמונה של 360 מעלות על על כל תהליך המכירה. המערכת מאפשרת עבודה יעילה יותר של כל צוות השיווק  בזכות ניהול נכון של  PIPELINE. בעזרת המערכת כולם יכולים לראות את על היסטוריית המכירה בצור פרטנית: חשבוניות, הצעות מחיר, סיכומי פגישות, תיעוד שירות הלקוחות ועוד. בסופו של דבר המערכת מספקת DASHBOARD למנהלים ולמקבלי ההחלטות בארגון; הדוחות שהמערכת מספקת הם כלים מאוד חשובים על מנת להשיג את יעדי המכירות. כאשר למקבלי ההחלטות יש את כל המידע הם יכולים ליישם אסטרטגיות מכירה טובות יותר.

c4c

שיווק נכון

בזכות המערכת ניתן לנהל קמפיינים של שיווק ומכירות, גם ברמה האישית. בזכות המערכת ניתן לאפיין לידים ולהשתמש בהם על מנת למשוך לקוחות לעסק. המערכת מאפשרת לכם לנהל קמפיינים העושים שימו שבמדיות שונות כמו האינטרנט והרשתות החברתיות ואפילו דיוור ישיר. כל תהליך הזיהוי וההתאמה של מוצרים או שירותים ללקוח נעשה באופן אוטומטי – כך ניתן למכור יותר מוצרים משלימים וחבילות שיווקיות.

שירות טוב יותר

על מנת לתת שירות טוב יותר ללקוחות יש צורך במערכת המאפשרת לכם לנהל את קשרי הלקוחות, מערכת c4c נותנת לכם את הכלים לתעד את כל ההתקשרויות מול הלקוח. הלקוח יכול גם לבצע קריאה לשירות המתבססת על המערכת באמצעות האינטרנט, אמצעי המייעל תהליכים ומוזיל עלויות בסופו של דבר, במיוחד כאשר מדובר בחברות גדולות עם מאגר לקוחות גדול.

המערכת יודעת לאסוף מידע ונתונים כולל מידע מרשתות חברתיות ושאר מקורות חיצוניים, בזכות מידע זה ניתן לתת פתרון מהיר ואפקטיבי לכל בעיות הלקוח. המערכת בעצם לוקחת את מחלקת שירות הלקוחות שלכם ומתעלת אותה לכיוון של הגדלת המכירות – ניתן לדלות נתונים על כל פעילויות הלקוח והאינטראקציה עם שירות הלקוחות על מנת להפיק עסקאות חדשות, ליצור חבילות חדשות של מוצרים ושירותים ועוד.

ניתוח ומחקר חברתי

המערכת לא רק מטפלת בלקוחות קיימים אלא היא כלי חשוב בחיפוש ואיתור לקוחות חדשים. המערכת עובדת באינטגרציה עם הרשתות החברתיות ושואבת משם את המידע הרלוונטי; בזכות בינה עסקית ואנליטיקה ניתן לאתר הזדמנויות מכירה חדשות עבור העסק.

לסיכום, אין שום ספק שמדובר במערכת עוצמתית אשר נותנת לארגון יתרון תחרותי בזכות כלים טובים יותר לטפל בכל הליכי המכירה. מערכת sap crm c4c היא ההשקעה הטובה ביותר עבור העסק שלכם.

השאר תגובה