Dynamics 365 העצמת חווית השירות והתייעלות העסק

Dynamics 365

כל עסק ארגון חברה או תאגיד הרוצה להגדיל את הפרודוקטיביות שלו, לשפר את היעילות ולהעצים את חווית השירות, יכול להתאים לעצמו מערכת אפליקציות מבית מייקרוסופט הנקראת Dynamics 365. המערכות מותאמות לצרכי העסק מודרני בכך שהיא משלבת את הפונקציונאליות של מערכת ה -CRM  ביחד עם היכולות של ה-ERP וכל אחת משתי המערכות מהווה פתרון עוצמתי לניהול העסק בעולמות המכירות ושירות הלקוחות, כולל התקשרות עם הלקוחות במדיות השונות, וקבלת החלטות, ובנוסף ניהול עובדי השטח והמערך הלוגיסטי והפיננסי.

Dynamics 365 ניהול קל ומהיר של עסק מצליח

מערכת Dynamics 365 Microsoft היא מערכת מבוססת ענן, המשלבת את כל היתרונות של מערכת ה – CRM ומערכת ה- ERP כולל חיבור לממשק אופיס ואפשרות עבודה בכל מקום ומכל מכשיר. בנוסף מאפשרת מערכת Dynamics 365 לקבל בכל עת, תמונה מקיפה, רחבה ועדכנית ביותר של כל לקוחות העסק, להגיע לתובנות בנושא ההתנהלות, להסיק מסקנות ולייצר דרכי פעולה מתאימות, וכך ניתן להגדיל את היעילות והרווחיות שלו.

בנוסף במערכת קיימת פונקציה חכמה המאפשרת לבעלי עסקי B2B לנהל כרטיס לקוח כך שלקוח הוא בעצם חברה או עסק, זהו פונקציה פרקטית במיוחד מאחר שללקוח שהוא חברה, בדרך כלל יש מספר רב של אנשי קשר ולעתים מתבצעים מספר פרויקטים מקבילים מול אותו לקוח. פונקציה זאת מאפשרת הכללת מידע רחב יותר לגבי הלקוחות העסקיים מאשר כרטיסי הלקוח של אנשים פרטיים. בנוסף אפשר לתעד באמצעות המערכת את פרטיו האישיים של כל אחד מאנשי הקשר הרבים באותה חברה וכך לנהל תהליך מכירה ושירות ללקוח בשיוך מקביל גם לתיק הלקוח וגם לאיש הקשר הייחודי אשר מולו מתנהל תהליך המכירה.

יתרונות מערכת Dynamics 365

מאפייני שירות נוספים שמספקת מערכת Dynamics 365 מבית מייקרוסופט בסיוע לניהול העסק:

  1. ניהול שירות הלקוחות
  2. ניהול המכירות
  3. ניהול השיווק, הקמפיינים והמדייה החברתית
  4. ניהול עובדי שטח
  5. ניהול פיננסי ולוגיסטיקה
  6. מגוון דוחות
  7. ניהול הייצור
  8. ניהול משאבי אנוש וגיוס עובדים
  9. דיווח וניהול פרויקטים

השאר תגובה