אוטומציה שיווקית – איך היא תורמת לעסק שלך?

בעבר כדי לבצע עבודה שיווקית רוחבית היה צורך בהעסקתם של עובדים ובעלי תפקידים. היום בעידן האוטומציה אפשר להעסיק כמות קטנה יותר של כוח אדם, אך להצליח להגיע להישגים עסקיים הרבה יותר רחבים וזאת בזכות האוטומציה החדשנית.

 

אוטומציה שיווקית

אוטומציה שיווקית מקצרת תהליכים רבים כיוון שחלק גדול מהפעילות נעשית באופן אוטומטי. כמו הודעות SMS על מבצעים, ניוזלטר המכילים מידע רב על פעילויות או מוצרים, צ'אט בוט לקמפיין פרסום בפייסבוק שזהו מענה אוטומטי ועוד.

מי שמנצל את דרכי האוטומציה החדשות לצרכי העסק, ידע איזה ליד טופל, איזה ליד נסגר ובאיזה ליד יש לטפל בהמשך. כאשר מנתחים את כל הנתונים אפשר לראות את הגרפים, לקבל תובנות, להסיק מסקנות ובהתאם לכך להחליט על דרכי פעולה.

בדרך זו פועלים מול לקוחות פוטנציאליים כדי לתת להם את מלוא התשובות הנחוצות שלהם וגם יוצרים הליך של שימור לקוחות, כדי שהלקוחות הקבועים לא יינטשו עקב סיבות כאלו ואחרות.

 

סקר שוק

הכנת האוטומציה בפועל מתבססת על מחקרי שוק רוחביים שפותחים צוהר לרצון של הלקוחות, לפעילות של המתחרים, לשביעות הרצון של הלקוחות ולפעילות והעלויות של המתחרים.

מי שיודע לנצל באופן מיטבי את כל הנתונים שמתקבלים מתוך הפעילות של רבדי האוטומציה השונים יכול לקדם את העסק באופן משמעותי ביותר וסביר להניח שלקוחות רבים ייכנסו לאתר המקוון ואף יעשו בו קניות שנחוצות להם.

 

שיטות אוטומציה חדשניות

השיטות המובילות הן:

  • משלוח של הודעות SMS  בזמנים קבועים בהתאם לפלח השוק הרלוונטי, לדוגמה נשים לאחר לידה.
  • משלוח של ניוזלטר בזמנים קבועים, בדרך כלל ללקוחות שנרשמו באתר.
  • צ'אט בוט – מענה אוטומטי בתוך האתר.
  • CRM מערכת טיפול בלידים, ביצוע מדוקדק, מעקב ובקרה.

 

להצעת מחיר משתלמת צרו קשר עוד היום עם סוכנות שיווק דיגיטלי UPPER.

השאר תגובה