סרטי אנימציה – למה זה כדאי?

סרטי אנימציה - למה זה כדאי?

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים דווקא בסרטוני אנימציה כדי להעביר מסרים. בכך, נראים תשדירי טלוויזיה בהנפשה. אפשר לראות יותר פרסומות שנוצרות באמצעות אנימציה. לחזות בסדרות אנימציה לילדים ומבוגרים. ואף בקמפיינים פוליטיים בהם ישנה הנפשה. 

סטודיו בויקו מספרים כי עולם האנימציה שהחל את דרכו בתחילת המאה העשרים – עושה חייל והפך לכי פרסום יעיל! בעוד שעם הקדמה ניתן למצוא יותר ויותר סרטים בתלת ממד עוצרי נשימה וכאלה שמייצרים אנימציה קלאסית, הנפשה דו או תלת ממדית, יצירת הנפשה באינטרנט, הנפשת סטופ מושן ועוד. 

אם אתם מלבטים בין יצירת סרט שבו דמויות אמיתיות (משמע: סרטון קלאסי עם שחקנים או כול אלמנט קיים אחר) לבין סרטון הנפשה ויצירת אנימציה להעברת מסרים – חשוב שתדעו מדוע רבים בוחרים דווקא בסרטי אנימציה. אז למה בעצם?

הנה כמה סיבות: 

  • עלות – רבים בוחרים היום להפיק סרטוני אנימציה דווקא בשל עלות הסרטונים וההפקה שנחשבות זולות יחסית. כאשר מפיקים סרט שאינו הנפשה: יש לבחור לוקיישן ולהשכירו, יש לשלם לשחקנים, למעצבי תפאורה, למאפרים, למפיקים לנערת המים ולמי לא?! יצירת סרטון אנימציה אינה דורשת את כל אלה. לכן היא פופולארית יותר עבור מי שרוצה לחסוך בעלויות. 
  • מקוריות – כאשר בוחרים בסרטון אנימציה אפשר להיות מקוריים יותר. דרך בחירת אינספור דמויות, יצירת דמויות חדשות כמו גיבורי על, בעלי חיים מדברים, דמויות אנושיות, יצורים מכול סוג ושאר אלמנטים – אפשר להיות מקוריים מאד. 
  • הפקה מהירה – בחירה באנימציה מאפשרת גם מהירות. אם אתם זקוקים לסרטון תדמית או סרט קצר ואתם צריכים להפיק אותו כמה שיותר מוקדם – יצירת סרטון אנימציה תסייע לכם לפעול מהר יותר. 
  • פלטפורמות ייעודיות – כיום אפשר לפרסם סרטונים קצרים מונפשים במגוון פלטפורמות ייעודיות. החל מביוטיוב, עד לפייסבוק, לאינסטגרם ולשאר רשתות, אתרי אינטרנט, ופלטפורמות. האופציה של הפרסום הרחב מקנה יותר חשיפה. 
  • עניין ויצירתיות – לבסוף יש לבחור בהנפשה בשל העניין והיצירתיות שהסרטון מייצר. בשל העבודה שהכול אפשרי עם הנפשה: רבים בוחרים דווקא בשיטה זאת כדי להעביר מסרים אל העולם הרחב. 

השאר תגובה