איך יכול קידום אתרים אורגני להשפיע על העסק שלך?

באינטרנט ישנן מגוון רחב של שיטות שונות לקידום העסק ולהבאת לקוחות חדשים. אחת השיטות היותר פופולריות ואפקטיביות שבהן היא הקידום האורגני. החיסרון של השיטה הוא שהיא פועלת לטווח הארוך ועשוי לקחת מעט זמן עד לקבלת תוצאות רציניות. היתרון שלה הוא שמרבית הגולשים שמגיעים מהקידום האורגני בשלים יותר לרכישת המוצר/השירות ולמה כבר ביצעו חיפוש שלו בגוגל ולכן גם אחוז ההמרה של מבקר ללקוח הוא גבוה יותר.

כיצד עובד הקידום האורגני?

קידום אתרים אורגני הוא בעצם שם של תהליך שבו המקדם או בעל האתר מבצעים פעולות שונות שמעודדות את מנוע החיפוש לדרג את האתר גבוה יותר. הדירוג מתבטא בביטויי מפתח מסוימים שהגולשים עשויים לחפש ושבעל העסק רוצה שהם ימצאו את האתר שלו בין המקומות הראשונים לאותם ביטויים. ישנן פעולות חוקיות שונות שניתן לבצע שהופכים את האתר לידידותי יותר בעיניי גוגל וכך מזכים את האתר בנקודות זכות ומשפרות את הדירוג שלו. כך למשל בניית מערך קישור איכותי לאתר, בניית היררכיה בנויה של תוכן באתר, הזנת האתר בתכנים לעתים קרובות ושמירה על אתר פעיל ועוד.

כיצד הוא יכול לתרום לעסק שלך?

אתר המקודם היטב בגוגל יכול להביא תנועה אורגנית. תנועה אורגנית הכוונה לגולשים שמחפשים את אותם ביטויי מפתח ויכולים להיות לקוחות פוטנציאליים של העסק. אותם גולשים מגיעים לאתר העסק, נחשפים לעסק עצמו ומתחילים לבנות עמו יחסי אמון. לקוחות שימצא חן בעיניהם האתר, התוכן שימצאו בו ומה שיש לכם להציע – עשויים להפוך גם ללקוחות. כך תרחיבו את מעגל הלקוחות בעסק, תגדילו את ההכנסות ותוכלו לקדם את העסק לפי רצונכם. יתרון משמעותי נוסף לקידום האורגני בגוגל הוא המוניטין והמיתוג של בית העסק. כאשר עסק מדורג גבוה לביטויי מפתח מסוימים בתחום מסוים הוא נחשב לעסק מוביל בתחומו.

תיאום ציפיות ובחירת חברת קידום:

חשוב מאוד לעשות תיאום ציפיות בין הלקוח לחברת הקידום שכן לא לכל עסק יש כסף מיותר לזרוק על פרסום וחלק מהעסקים ירצו לעשות שימוש בשיטות יקרות יותר אך שעשויות להביא להם תוצאות מידיות. אחרים יעדיפו להשקיע יותר לטווח הארוך ולקצור יותר פירות ורווחים. מכאן שתיאום ציפיות לגבי עבודת הקידום, העלויות והתקופה המינימלית שהחברה יכולה להעיד מניסיונה שהיא צריכה – הנו קריטי.

השאר תגובה