משבר הקורונה: כיצד שיווק באונליין יסייע לכם להיחלץ מהמשבר?

שיווק באונליין

לפני כמה חודשים התפרץ נגיף הקורונה, וגרם לעצירה משמעותית במשק העולמי. בשבועות האחרונים אנו עדים להתפרצות הנגיף בישראל, דבר שהוביל בעלי עסקים רבים לסגור את חנויותיהם – מה שפגע בהכנסות העסק באופן משמעותי. עם זאת, שיווק באונליין יכול לסייע לעסקים רבים להיחלץ מן המשבר, ועל כך נפרט במאמר שלפניכם.

אתר יש לכם?

אם ננתח לרגע את השבועות האחרונים, נראה שמי שכן הצליחו להכניס כסף בתקופת ההסגר, הן חנויות מקוונות, משמע אתרים שדרכם ניתן להזמין מוצרים ולקבל במשלוח עד לפתח הבית. הדבר הראשון שכדאי לעשות הוא להקים אתר, בו תוכלו למכור את השירותים והמוצרים שלכם. כמו כן, מומלץ לברר על חברה מקצועית לקידום אתרים אורגני, ולו כדי שהאתר שלכם יופיע במיקומים הראשונים במנוע החיפוש – מה שיגדיל את החשיפה באופן ניכר.

חשוב להבין שהקמת אתר כרוכה בלא מעט זמן, ובייחוד אם מבקשים להקים אתר מקצועי ואיכותי. עם זאת, ההשקעה בהחלט משתלמת, וניתן לראות זאת דווקא בימי המשבר, כשלקוחות רבים בחרו לרכוש מוצרים באמצעות הרשת, ובכך סייעו למשק להמשיך ולפעול (גם אם במסגרת מצומצמת).

עמודים ברשתות החברתיות

למרות שלא ניתן לצאת מהבתים, אנשים עדיין גולשים ברשת, ואפילו יותר מאשר בעבר – מה שאומר שזהו זמן מעולה לשווק את העסק, להעניק מתנות דיגיטליות ולחלק לגולשים טיפים מקצועיים מהתחום שבו אתם עוסקים. המשיכו את השיווק העסקי שלכם, וכך תוכלו להישאר בתודעה של הצרכנים. אחרי המשבר, אנשים יחזרו לקנות ולהגיע לחנויות הפיזיות – באמצעות שיווק נכון וממוקד מטרה, תוכלו להניע את הגולשים להגיע דווקא אליכם עם תום המשבר.

אספו כתובות מייל לטובת ניוזלטרים

בימים הללו של המשבר, רבים נמצאים בבתים ורק מחפשים תעסוקה. תוכלו להכין קורס אינטרנטי חינמי או ליצור מתנה דיגיטלית כלשהי, ולחלק אותה לגולשים שישאירו פרטים באתר שלכם (או בעמוד נחיתה). כך תוכלו לאסוף כתובות מייל של לקוחות פוטנציאליים, וכשהעסק ישוב לעבוד, יהיו לכם לקוחות חדשים לשווק להם.

 

נכון, נגיף הקורונה הוביל ללא מעט קשיים במשק, אך עם זאת יש בהחלט דברים שניתן לעשות על מנת לשפר את המצב, בדגש על שיווק דיגיטלי. בהצלחה.

השאר תגובה