קידום אתרים – בדיקות שחייבים לעשות

קידום אתרים

כידוע קידום אתרים נחשב היום לאחד התהליכים הכי פופולאריים ומשמעותיים בשיווק דיגיטלי, אם לא הפופולארי ביותר. כמקדמי אתרים, יש תקופות בהן אנו עובדים על לא מעט פרויקטים במקביל ולכן, כדאי לשים לב לכמה בדיקות חשובות שאנחנו מכניסים בשוטף כדי לוודא שהאתרים עליהם אנו עובדים נמצאים בתהליך של מגמה חיובית.

 

בדיקת Google Search Console

קונסולה שבעצם מאפשרת לנו לראות את האתר שאנחנו מקדמים ממש כפי שגוגל רואה אותו. זה סוג של שיקוף שעוזר לנו לקצר תהליכים ולמנוע כל מיני בעיות אשר צצות תוך כדי קידום אתרים. הדו"ח הראשון שאנחנו צריכים לבדוק נקרא שגיאות סורק ובו אנו רואים את כל עמודי השגיאה שגוגל מזהה. כמובן שהעמודים האלה מצריכים טיפול מידי משום שהם מעכבים את תהליך הקידום. דבר נוסף שחשוב לבדוק הוא שקיימים שני מצבים תקינים: מצב של קו ישר וגרף עולה. במצב בו הגרף יורד עלינו לנסות ולבדוק מה הסיבה.

 

קישורים נכנסים

דרך נוספת לבדוק את מגמת הפרויקטים של קידום אורגני היא בניית קישורים שתמיד הייתה ואיך שזה נראה בעתיד הקרוב עדיין מהווה גורם מרכזי בכל פרויקט קידום. לכן, חשוב לשים לב ולעקוב אחרי כל הקישורים הנכנסים בכל אתר.

 

בדיקה זו תעזור לנו לזהות קישורים טבעיים חדשים שנכנסו לאתרים ולהבין האם אפשר לחזק אותם ואף לאתר ניסיונות לקידום אתרים נגדיים (קידום שחור). בדיקה נוספת שחשוב לעשות בהיבט של קישורים היא מעקב אחר קישורים הנכנסים לאתרי המתחרים שלנו וזה נחוץ בעיקר בתחומים עם תחרות מאוד גבוהה. בדיקה זו תעזור לנו לגלות כל מיני כיוונים חדשים שהמתחרים שלנו פונים אליהם ואולי לזהות קישורים שלא שמנו לב אליהם בתחילת הדרך.

 

בדיקה נוספת ששווה להשקיע בה זמן ואנרגיה היא מעקב אחרי כל העמודים עם כמות הכניסות טבעיות הכי גבוהה. כמובן שיש לא מעט כלים שאפשר להיעזר בהם למטרות הללו.

השאר תגובה