למה צריכים פרסום באינטרנט

רישום חברה באינטרנט

העסק שלכם קורם עור וגידים, השקעתם בו לא מעט, השקעתם בחזותו, אפילו רכשתם לוגו ממותג וחזק אבל לקוחות אין. משהו לא תקין, מה שאתם לא עושים שולח את הלקוחות שלכם ישירות אל המתחרים. נשמע לכם מוכר? ייתכן והלקוחות הפוטנציאליים לא באמת יודעים על קיומכם? אולי הם מבקרים שניות בודדות באתר ועוברים אל נותן השירות הבא? כדי שזה לא יקרה לכם, אולי כדאי לדבר על פרסום בגוגל.

הפרסום באינטרנט משתלם

נכון להיום, מיותר לספר לכם כי כל אדם שני מקיש בגוגל את מילת החיפוש ומחפש את השירות הטוב ביותר. מה זה שירות טוב ביותר? כיצד הוא נמדד? הלקוחות שלכם נמצאים בכל מקום, אבל המרחק הקצר ביותר שלהם מכם הוא בהקלקה אחת במנועי החיפוש. אז הנה, הלקוח מגיע, מבקר באתר שלכם ואתם מאבדים את ההזדמנות שלכם בגלל משהו אחד זניח. זה אכן מוכר, ייתכן והלקוח שלכם לא עבר את כל שלבי הקנייה הנכונים? או שאולי זה אתם שלא הבחנתם נכונה בשלבי קנייה נכונים. מה זה אומר שלבי קנייה? מדברים כאן על לקוחות שאינם מודעים לצורך במוצר, או לקוחות שמודעים וצריכים מכם טיפ. הטיפ הזה למעשה נותן לכם הזדמנות להוכיח כי אתם אכן מוכשרים ומקצועיים בתחומכם. שלב הקנייה השלישי מתייחס לחיזוק האחרון אותו יחפשו הלקוחות שלכם מכם. איך זה בא לידי ביטוי? מעבר להשקעה שלכם בעיצוב לוגו ממוקד, אתר מותאם ואפילו תמונות ותכנים מקצועיים- מדברים גם על פרסום ממוקד.

איך משיגים יותר לקוחות באמצעות פרסום באינטרנט?

אם בחרתם לפרסם באינטרנט את האתר שלכם או כל מידע עליכם, ראוי ביותר להיצמד לעובדות ולספק ללקוחות שלכם הוכחה בגין כל מידע שאתם מעבירים אודות מוצר או שירות. טיפ נוסף מתייחס ליכולת שלכם לייצר קשר הדוק עם הלקוחות בכך שתספקו להם תכנים נכונים ומכוונים תאמרו  להם איך להתנהג עם המוצר ובעיקר תספקו להם פתרון בזמן אמת. המידע והתכנים הם למעשה שיטה אחת לייצר אמון ביניכם לבין הלקוח הפוטנציאלי. שיטה נוספת היא להשתמש בפרסום ממומן, מודעה על פי הקלקה – שזה אומר? בכל פעם שיקליקו הלקוחות על המודעה שלכם תחויבו בהתאם ולא מעבר. חסרון של פרסום ממומן הינו פרסום שנגיש רק באותו זמן ואינו תורם לטווח הארוך – כלומר? כאן ועכשיו שלא בדומה לקידום האורגני המספק תוצאות לטווח הארוך.

השאר תגובה