איך מנהלים מוניטין באינטרנט

ניהול מוניטין באינטרנט

אם פעם ניהול מוניטין הייתה עבודה שביצעו משרדי פרסום ומשרדי יחסי ציבור, הרי שקיום ניהול מוניטין היא עבודה ששייכת בעיקר לאנשי הרשת, שדואגים להעלות את קרנו של כל מותג (חברה, מוצר, ארגון, אנשים מפורסמים, פוליטיקאים ועוד) בעיני קהל היעד.

>>> גם הרצאות מעניינות של צביקה יוגב בנושא יכולות לתת בסיס להבנה של מהו ניהול מוניטין

מהו ניהול מוניטין? 

ניהול מוניטין נועד להדוף תוצאות שליליות שמוצגות בפני הציבור באינטרנט ובשאר אמצעי התקשרות, תוך העלאת תוצאות חיוביות אודות המותג ברשת האינטרנט.

בכל הנוגע לתוצאות שליליות באינטרנט חשוב לדעת כי כיום חיפוש במנועי החיפוש יכולים להעלות תוצאות שליליות שעלולות לפגוע במוניטין, ולכן על ידי דחיקת התוצאות השליליות, דרך קידום ברשת, והעלאת תוצאות חיוביות –  ניתן לשנות את מוניטין של כל עסק.

בכל הנוגע לניהול מוניטין, ישנם אנשים שרוצים לחקור לעומק את העניין ולכן הם פונים לחברות מקצועיות כדי לשמוע הרצאות מעניינות במיוחד כמו הרצאות של מרצים כמו צביקה יוגב ואחרים שמרצים בתחומים שונים ויכולים להסביר מהו ניהול מוניטין.

צביקה יוגב ואחרים מסייעים לשמוע הרצאות מעניינות גם בתחומים אחרים בחיים כמו : ניהול מכירות, שכנוע והשפעה וכל הקשור לניהול מותג בצורה נכונה.

אז כיצד מנהלים מוניטין דרך קידום?  

ניהול מוניטין באמצעות קידום באינטרנט נעשה בעיקר על ידי מאמרי SEO שמושתלים ברשת האינטרנט, תוך שבאמצעות המאמרים שמזכירים את שם המותג מספר פעמים בצורה חיובית – ניתן להעלות יותר ויותר מאמרים חיוביים אודות המותג, ובכך לדחוק תוצאות שליליות בגוגל.

בנוסף ניהול מוניטין נעשה על ידי אנשי המקצוע כמו מקדמי אתרים דרך שינוי תוצאות חיפוש ברשת, אופטימיזציה לתכנים ברשת, יצירה של פרופילים חברתיים ואתרים המשנים מוניטין שלילי שמעלים את התוצאות החיוביות אודות המותג.

עוד אפשר לנהל מוניטין בצורה טובה על ידי יצירת קשר עם עיתונאים על מנת לפרסם הודעות לעיתונות, כדי לבצע ניסיון להוריד תוצאות שליליות שהתפרסמו אודות המותג, ועל ידי יצירת בלוגים חיוביים אודות המותג.

ניהול מוניטין הינו כזה שיש לו כח רב, ולכן הוא מומלץ למי שרוצה למחוק תוצאות שליליות, לקדם מותג ולהפוך אותו לאהוד יותר בעיני הקהל.

הרצאה בנושא מעניינת אתכם? באתר יוניק הרצאות נבחרת מרצים מעולה שמעבירה הרצאות מרתקות בנושא.

השאר תגובה