בניית חנות וירטואלית

בניית חנות וירטואלית

עסק שרוצה ליהנות היום מחשיפה רחבה, לא יכול שלא להיות נוכח באינטרנט. לא משנה אם מדובר בעסק גדול או קטן, הוא חייב לוודא שהוא נוכח ברשת בצורות שונות, על מנת שהגולשים דרך המחשב או דרך מכשירי הסלולר והטאבלטים ייחשפו אליו. אם הוא לא יהיה נוכח באינטרנט, סיכוי מאוד קטן שהוא יצליח לקבל חשיפה נאותה וסיכוי עוד יותר קטן להגדיל את סך הלקוחות שלו. 

אך זה לא מספיק להיות נוכח באינטרנט. שכן אפשר להקים אתר סטנדרטי ועדיין לא לקבל את החשיפה המתאימה, אפשר לפתוח עמוד בפייסבוק, אבל אם לא תהיה אינטראקציה אמיתית בין העסק לגולשים, זה לא יצליח לו. 

מה הפתרון?

הדרך הטובה ביותר לא רק ליהנות מחשיפה אלא גם ליהנות מפעולות שונות שהגולשים יבצעו והעסק יוכל להרוויח מהן, היא בניית חנות וירטואלית. כמעט כל עסק שנוכח היום ברשת, מציע לקהל הגולשים שלו אפשרות לרכוש מוצרים ושירותים דרך אתר האינטרנט שלו. 

יש בזה הרבה היגיון, שכן אם הגולש נכנס לאתר של עסק מסוים, הוא לא מסתפק רק בקבלת מידע, כפי שהיה בעבר. הוא לא ירצה להגיע אלינו לחנות פיזית בשביל לקנות את מה שהוא קרא אליו באתר שלנו, כפי שיידעו לספר קובי ואודי אגאי. הוא ירצה לקנות את המוצרים בזמן שהוא גולש, ולכן, הוא ירצה שתהיה לו אפשרות להיכנס לחנות וירטואלית באתר שלנו ושם הוא יוכל לבצע הזמנה של שירותים ומוצרים שונים. 

שיווק וקידום הם המפתח

צריך לציין בהקשר זה עוד נקודה והיא, בניית חנות וירטואלית מגדילה באופן ניכר את כמות הלקוחות שלנו, אם אנחנו מבצעים קידום ושיווק נכון לאתר, מאחר ואנחנו יכולים להגיע גם אל לקוחות בסביבה הקרובה אלינו, גם ללקוחות במקומות רחוקים בארץ וכן ללקוחות בחו"ל, אם אנחנו דואגים לתרגם את האתר ולהשקיע בקידום במדינות שונות. כך בדיוק פועלים בחברת אגאי כשהם בונים חנויות וירטואליות ללקוחות שלהם. 

מן הסתם, העלויות הרבה יותר נמוכות מאשר עלויות ההשקעה בחנות רגילה, כל ההתנהלות היא שונה, אך אנחנו יכולים להרוויח מהאתר הרבה יותר, ועל כן זה יכול להיות מאוד משתלם עבורנו. כל מה שאנחנו צריכים זה לחשוב לא רק על החשיפה שנקבל אלא מה בדיוק הגולשים יכולים לעשות עם האתר שלנו.

השאר תגובה