גילוי רשת אוטומטי – מתי צריכים אותו

גילוי רשת אוטומטי

ישנם רגעים בניהול סביבה ממוחשבת בכל חברה או ארגון שיש להזדקק לגילוי רשת אוטומטי. גילוי רשת אוטומטי מתייחס לניהול משימות, ניהול משימות וניהול רכיבים, כאשר באמצעות גילוי הרשת ניתן לאתר תקלות ברכיבים השונים, לקבוע תצורות רכיבים, להפיק דוחות, לנטר ביצועים במערכת, ולתעד את הרכיבים השונים.

כיצד נעשה גילוי רשת אוטומטי

גילוי מסוג זה נעשה בעיקר על ידי שימוש בפרוטוקולים ברשת ובערוצים מאובטחים, תוך קבלות בקשות שונות אודות גלישה של משתמשים. באמצעות הפעולות של גילוי רשת ניתן לנטר משימות ורכיבים ובכך לקבל יותר שליטה על ביצועי הרשת, אודות בעיות שישנן ברשת, תוך קבלת פתרונות נכונים לסביבה הממוחשבת.

גילוי רשת אוטומטי מאפשר למומחים לבצע סריקות ברשת ולגלות נכסים חשובים שיש בתוך הרשת הארגונית ומחוצה לה.

אבל כיצד עושים זאת?

כיום ישנן מגוון כלים שעוזרים לגילוי הרשת ביניהם כלי בשם Helpdesk. אבל מהו הכלי הזה?

Helpdesk משמש מקור תמיכה למערכות מידע וסביבה ממוחשבת תוך שהוא מבצע בעת הצורך גילוי רשת אוטומטי. באמצעות מערכת Helpdesk ניתן לבצע התאמות וגילויים המותאמים אישית לכל ארגון, לטפל בבעיות טכניות, לבצע תמכיה ולאתר ולטפל בתקלות בצורה מהירה וחסכנית.

Helpdesk היא מערכת שמתאימים אותם באופן מודולארי לכל ארגון, תוך שבאמצעות המערכת ניתן לקצר זמני תמיכה, לחסוך זמן ומשאבים, ולקבל תמיכה שמחזירה את כלל המערכות הממוחשבות לתקינותן.

מערכת Helpdesk תסייע בעיקר בחסון זמן יקר, תוך גילויי רשת שיעזור בכל קושי בסביבה הממוחשבות. המערכת תאפשר תמיכה מידית ואבסולוטית שתעזור לעבוד בסביבה אפקטיבית ויעילה הרבה יותר.

גילוי רשת אוטומטית על ידי מערכת Helpdesk תעזור לכל סביבה ממוחשבת להתאושש בקלות מתקלות, תוך ניהול משימות ורכיבים בצורה טובה יותר, איתור תקלות, ניתוח תקלות ומניעתן, קבלת דוחות, ניהול מלאי פעיל, יכולת שליטה ובקרה תוך  יכולת לנטר את הרשת של הארגון בקלות. עוד ניתן ליהנות מזמינות שרתים, תהליכים, שירותים וכדומה.

אז אם אתם רוצים לעבוד נכון יותר, זה הזמן לגלות כיצד אפשר להטיב עם הסביבה הארגונים שלכם וזאת באמצעות מערכת Helpdesk.

השאר תגובה