בניית קישורים בתשלום – איך מתמחרים את זה?

אחת הדרכים הטובות ביותר של גוגל ומנועי החיפוש האחרים להעריך מוניטין והמלצות על אתר מסוים היא באמצעות קישורים. הם עושים שימוש בקישורים גם כדי לסרוק מהר יותר עמודים חדשים, להבין היררכיית תוכן באתר מסוים, להבין יותר טוב במה עמוד מסוים עוסק ועוד. באמצעות בניית קישורים בתשלום תוכלו ליזום את פרופיל הקישורים בצורה מהירה יותר מאשר אילו הקישורים היו מתקבלים באופן טבעי וכל עוד אתם מבצעים את החלוקה והתמהיל בצורה נכונה וטבעית זה יתרום לכם משמעותית לקידום האורגני של האתר שלכם בגוגל. אבל איך מתמחרים קישורים? מדוע אחד דורש ככה והשני דורש אחרת?
מהן ההוצאות מאחורי הקישורים?
יש 2 סוגים של גופים שניתן לרכוש מהם קישורים: בעלי האתרים עצמם (שזה יכול להיות אדם שיש לו אתר אחד או כמה אתרים ויותר, מקדם אתרים או חברת פרסום המחזיקים בכמות גדולה של אתרים שהם מפתחים למטרות קידום אתרים ומכירת קישורים ועוד) וזה יכול להיות מתווך שיודע לשווק את המוצר ו/או שיש לו קשרים עם אנשים שצריכים את הקישורים והוא משווק להם אותם במחיר אפילו טוב יותר מהמקור בדרך כלל בזכות שת"פ שהוא עושה עם המקור.
במידה ואתם עובדים מול המתווך הרי שאתם רוצים לוודא היכן תקבלו את המחיר הזול יותר מהמתווך או מהמקור (כלומר עמלת התיווך לא צריכה להיות על חשבונכם). בנוסף, אם אתם רוצים לקנות כמות האם יש הנחה שתוכלו לקבל ומי מהם יותר גמיש ויכול להציע אותה?
בנוסף לכך יש את העלויות של האתרים עצמם: זמן העבודה עליהם, עדכון התכנים בהם לאורך החודש, יצירת קישורים לאתרים הללו כדי לטפח את האיכות והסמכות שלהם כדי שהקישורים יהיו שווים וטובים, עלויות הדומיין והאחסון, זמן העבודה הראשוני על העיצוב של האתר ועוד. תוסיפו לזה את עלות התוכן שצריך להפיק כדי להעלות מאמר לאתר ולהוציא ממנו קישור ותקבלו את עלות ההוצאות הסופית של המתווך/בעל האתר.
כך שבפעם הבאה שאתם קונים קישורים ב90 שקלים למשל קנה בחשבון ששני שליש מהעלויות הללו עשויות להיות הוצאות ואפילו כאלה שלא כוללות את התוכן עצמו שממנו תקשרו לאתר שלכם.
מחפשים חברה לקידום אתרים? צרו קשר עם Semarketing >>>