סקרי שביעות רצון – איך לנהל אותם בצורה יעילה
ניהול סקרי שביעות רצון בצורה יעילה ויצירתם חיוניים לאיסוף משוב בעל ערך מלקוחות, עובדים או כל קבוצה שאליהם אתה מכוון. יצרנו עבורכם מדריך שלב אחר שלב כיצד ליצור ולנהל סקרי שביעות רצון ביעילות:
על ידי ביצוע שלבים אלו, תוכל ליצור ולנהל סקרי שביעות רצון ביעילות כדי לאסוף תובנות חשובות ולקבל החלטות מבוססות נתונים כדי לשפר את שביעות רצון הלקוחות או העובדים.
איך עושים את זה נכון?
יצירת סקרי שביעות רצון:
הגדר את המטרות שלך:
תאר בבירור את מטרות הסקר שלך. איזה מידע או תובנות ספציפיות אתה מבקש לאסוף? היה ספציפי לגבי התחומים או ההיבטים שבהם אתה רוצה להעריך את שביעות הרצון.
זהה את קהל היעד שלך:
קבע מי ישתתף בסקר. האם אתה סוקר לקוחות, עובדים או דמוגרפיה ספציפית? הבנת הקהל שלך תעזור להתאים שאלות בצורה מתאימה.
בחר את סוג הסקר הנכון:
החלט על סוג הסקר שבו תרצה להשתמש. אפשרויות נפוצות כוללות סקרים מקוונים, סקרים באימייל, סקרים טלפוניים או סקרים אישיים.
עצב את השאלות שלך:
צור שאלות ברורות, תמציתיות וחסרות פניות. הימנע משאלות מובילות או טעונות שעלולות להטות תגובות.
השתמש בשילוב של סוגי שאלות:
שאלות סגורות (רב ברירה, סולמות דירוג) לנתונים כמותיים.
שאלות פתוחות לתובנות איכותיות.
שמור את זה קצר וממוקד:
סביר יותר להשלים סקר קצר יותר. תעדוף את השאלות החשובות ביותר והסר מיותרות.
בדוק את הסקר:
נסו את הסקר עם קבוצה קטנה כדי לזהות בעיות עם בהירות, ניסוח או עיצוב.
צור פורמט ידידותי למשתמש:
ודא שהסקר מושך ויזואלית וקל לניווט. השתמש בכותרות ברורות, בעיצוב ובזרימה לוגית.
הגדר איסוף נתונים:
בחר פלטפורמת סקרים או תוכנה לאיסוף וניתוח נתונים. אפשרויות פופולריות כוללות SurveyMonkey, Google Forms, Typeform ו-Qualtrics.
הפיצו את הסקר:
קבע את שיטת ההפצה (אימייל, אתר אינטרנט, מדיה חברתית וכו') ומסגרת הזמן לאיסוף הנתונים.
שלח תזכורות להגדלת שיעורי התגובה במידת הצורך.
לאתר של תובנות >>>