מהו מיתוג נכון?
מיתוג זו היא מילת המפתח בכל מה שנוגע להתפתחות של עסק ולמינוף להצלחתו, עסק שלא יקבל דחיפה של מיתוג מקצועי פשוט לא ימשיך להתקיים לטווח ארוך.
כיום בעולם המודרני, יש מגוון רחב מאוד של בתי עסק בתחומים שונים, כאשר בכל משבצת עומדים מספר עסקים אשר מתחרים על אותו מיקום ונלחמים באמצעות שיווק וכמובן מיתוג נכון. כמו בכל תחום, גם בעולם השיווק יש עשה ואל תעשה, מה שמתקשר באופן ישיר להצלחתו של מותג או מצד שני כישלון גדול. כאשר בוחרים מקור מקצועי למיתוג בית העסק, יש לעשות זאת בחוכמה שמא תכשלו ותיאלצו להתמודד עם תדמית רעה שממתינה לשינוי תדמיתי. החברה בה בחרתם תאתר את קהל היעד של המוצר הנמכר וכמובן תעשה הכול בכדי להתאים את המיתוג לפלח השוק הנכון, בכדי להביא להצלחה גדולה עבור העסק.
קוקה קולה
המיתוג הוא כה משמעותי עד שניתן לראות עסקים רבים בארץ ובעולם שהצליחו אחרי שהיו לכישלון, כתוצאה ממיתוג עסקי מחודש ועבודה נכונה מצידה של חברת השיווק, שלמדה את קהל היעד והבינה כיצד לשווק את המוצר בלי לשנות אותו כלל. שימו לב כי ברוב הזמן הצלחה של מוצר תלויה בצורת השיווק ולאו דווקא בטיב המוצר. ישנם מוצרים רבים על המדף שאינם נמכרים כי לא מותגו בצורה הנכונה והמקצועית, אך יש להם פוטנציאל רב שלא מומש. קחו לדוגמא חברה גדולה כמו קוקה קולה, שימו לב לאופן בו המוצר ממותג לאורך השנים, ההתמקדות בקהל היעד, הפניה הספציפית לטווח גילאים מסוים וכן השימוש במותגים אחרים כמו אייקונים בעולם הבידור ובעולם המוסיקה. ברגע שמתחילים עם מיתוג נכון, המוצר מקבל את השם שלו, לאו דווקא בגלל שמדובר במוצר מצוין, אלא בגלל הרזומה שיצר לעצמו וזמן המסך שגדל בכל עת.
מיתוג נכון
בבחירת חברת השיווק שתעבוד עבור המיתוג של העסק שלכם, חשוב שתשימו דגש על הצוות ותוודאו כי יש בתוכו את האנשים הנכונים, שכל אחד מהם יוכל לתרום במידה רבה עבור מיתוג בית העסק שלכם. כל עוד המיתוג כולו נעשה תחת קורת גג אחת כשלכל תפקיד יש אינטראקציה עם תפקיד אחר, תהיו בטוחים שהמיתוג ייעשה בצורה מוצלחת ואיכותית. ההבדל הגדול בין ההצלחה לבין הכישלון של העסק שלכם תלוי בחברה בה בחרתם למיתוג העסק או המוצר, אז תבטיחו לעצמכם הצלחה ותבחרו אימג'ינט.