סרטי תדמית סייבר – כל מה שצריך לדעת

סייבר הוא אחד התחומים הלוהטים בהייטק ובכלל, בשיח הציבורי. רק לאחרונה הושבתה מערכת המחשוב של בית חולים בארץ, בשל תקיפת סייבר זדונית. הגנת סייבר נדרשת למגוון חברות עסקיות ולמעשה, גם למגזר הציבורי (ולתועלת הציבור כולו בכלל). כחברת סייבר, אתם זקוקים ללקוחות כמו כל חברה אחרת. אלה הדגשים הרלוונטיים לגבי סרטי תדמית סייבר ואיך הם יכולים להועיל לכם. 

כל התורה על רגל אחת – הדימויים הנכונים 

תדמית היא לא משהו שקל להגדיר במילים. ברור שהיא צריכה להיות חיובית, אולם איך להביע את זה? סרטי תדמית לעסק נועדו לעורר בצופים את הרושם בעזרת מלל, דימוי וויזואלי, גרפיקה וצליל, שאתם מקצוענים. הם נועדו לעורר בצופים את הרושם שאתכם, יש להם על מי לסמוך. הסרט צריך להיעזר בדימויים הנכונים, שהם לא סכמטיים ולאו דווקא טכנולוגיים יתר על המידה. דימויים ישירים ונגישים, פשוטים אך לא פשטניים, זו כל התורה על רגל אחת. 

מדוע דווקא סרטי תדמית סייבר

סרטי תדמית סייבר יכולים להעביר לצופים את הרושם הנכון אודותיכם, מבלי להכביר במילים שמפחידות אנשים. אנשים לא רוצים לשקוע במאמרי דעה או בעובדות סטטיסטיות ארוכות על איומים ועל נוזקות או אבטחת מידע. מקבלי החלטות בארגונים עשויים להיות מאוד עמוסים, אולם חשיפה לסרט הנכון, במקום הנכון, תניע אותם לקבל החלטה. מי שנחשף לסרט תדמיתי נכון אודותיכם, גדולים הסיכויים שייכנס לאתר שלכם, שיצור קשר עם נציג החברה או יחפש פרסומים נוספים שלכם. 

כדאי לציין כי סרטי תדמית סייבר יכולים להתאים:

  1. לחברות שמספקות שירותי סייבר לגופים עסקיים. 
  2. לבתי ספר שלמלמדים את מקצועות הסייבר באמצעות קורסים כאלה או אחרים. 
  3. למומחי אבטחה שנותנים שירותי ייעוץ פרטיים לאנשי עסקים, לחברות או לאישים.

השאר תגובה