בניית דף נחיתה – איך לבנות דף נחיתה בצורה חכמה
המטרה של דף נחיתה כפי שיודע כל איש שיווק דיגיטלי, היא לעודד גולשים להשאיר פרטים, קרי לייצר לידים רלוונטיים לבית העסק, במטרה שהוא יוכל להפוך אותם מלידים ללקוחות משמעותיים.
לשם כך, צריך לדעת כיצד לבנות דף נחיתה בצורה נכונה. ישנם כללים ברורים מה צריך לעשות ומנגד, מה אסור לעשות. מעבר לעניין הטכני הכוונה היא כמובן גם לעניין השיווקי, הפרסומי, כל מה שקשור למסרים אותם מבקשים להעביר דרך הדף. מדובר על מסרים שמטרתם לגרום לגולשים להבין מה אנחנו מציעים להם ולמה הם צריכים את זה, למה אותם מוצרים או שירותים יכולים לעזור להם וכיצד.
לפני שנסביר כיצד בונים דף נחיתה וכיצד מבצעים קידום אתרים אורגני בצורה נכונה, אנחנו צריכים לזכור, מדובר על כלי עבודה, כלי שיווקי ופרסומי, שאי אפשר שלא להשתמש בו בתהליך של פרסום ושיווק מוצרים ושירותים ולכן חשוב מאוד לדעת כיצד לבצע את התהליך בצורה נכונה.
איך עושים את זה נכון?
ראשית, יש לאפיין את המשמעות של דף הנחיתה ומה המסר שרוצים להעביר ללקוחות.
שנית, יש לאפיין מי הם הלקוחות אליהם רוצים לפנות. יש לשים לב שכל פרט ופרט בדף פונה אליהם בצורה נוחה.
שלישית, יש לוודא שהקישור של הדף בנוי בצורה נכונה ואין שום טעות, כך שיהיה ניתן להגיע אליו בקלות.
ארבע, יש לוודא שהדף כולל הסבר ברור, מפורט ואמין על המוצר או השירות שאנחנו רוצים להציע.
חמש, חשוב מאוד לבדוק שיש אופציה להציע פרטים, כך שהגולש ידע בדיוק מה עליו לספק. יש לוודא כמובן שזה עובד והפרטים מגיעים אל המערכת של החברה.
שש, כאשר מחליטים על התחלת בניית דף נחיתה חשוב שהכל יהיה כתוב בצורה שיווקית, מתוך כוונה למכור את המוצר או השירות.