עולם האינטרנט – מהפכה באתרי תוכן ואתרי מכירות

העולם הגלובאלי משנות ה-90 הפך להיות וירטואלי תוך פחות מ-20 שנה. בעבר היו אנשים מבצעים שיחות קצרות בטלפון ומתכתבים בהודעות טקסט קצרות. היום בעולם הווירטואלי מבצעים שיחות באפליקציות להעברת מסרים, מעבירים כספים דרך המובייל ומכירים זוגיות חדשה דרך אפליקציות להכרויות. בעולם הווירטואלי אתה חייב להיות באינטרנט, אם אתה לא שם אתה פשוט לא קיים.

אם כך הדבר נוגע לאנשים פרטיים אחת כמה וכמה כשמדובר על חברות ועסקים שהקשר המשמעותי שלהם עם הלקוחות מתבצע דרך האינטרנט. כיום בעל עסק חייב שיהיה לו אתר אינטרנט ייצוגי ומרשים שמדבר עם הלקוח בגובה העיניים. חברה לבניית אתרים אמינה יכולה לבנות אתר אינטרנט שמציג תמונות מושכות, אתר שמותאם למובייל וטעינת אתר מהירה. בפסקאות הבאות נדבר על חשיבותו של אתר אינטרנט כ-חלון ראווה של העסק ואיך ניתן לקדמו ברשת האינטרנט.web-845803_640

בניית אתרים זה לא משחק ילדים

הנושא הראשון שיש להתמקד בו כאשר רוצים ליצור אתר אינטרנט חדש הוא לפנות לחברת בניית אתרים שיכולה להציע פלטפורמה מתקדמת, יכולות גיבוי ואחסון מרשימות וכמובן אבטחה לאתר. בעת בניית האתר יש ליצור סקיצה ראשונית של מבנה האתר, האם יהיה בו תוכן רב בעמוד הבית או בעמודים פנימיים, מה כמות התמונות שיוצגו בו וכיצד האתר יהיה מעוצב. בניית האתר היא הא"ב של עסק אך חשוב להתייחס בתשומת לב רבה על בניית האתר וממש ליצור תרשים זרימה לשלבים שהלקוח יעבור באתר.

שיווק, פרסום וקידום אתרים

החלק הבא לאחר שהאתר עולה לאוויר הוא להכריז לעולם שהאתר, בעצם קיים. כמו העולם האמיתי שבו מתייחסים בשוק העבודה באופן שונה למבוגר בעל ניסיון תעסוקתי לעומת ילד שיצא לעבודה בפעם הראשונה והתחיל לעבוד בעבודה זמנית, כך גם היחס לאתר חדש שעולה לאוויר.

כדאי להציג את האתר החדש למנועי החיפוש וללקוחות החדשים חשוב לגבש אסטרטגיה שיווקית אשר תוביל את הלקוחות לאתר באמצעות פרסום אגרסיבי, הצעת הנחות, קידום אורגני ועוד. מבחינת קידום האתר מהצד האורגני ניתן לבצע רישום לאתרים בתחום וכמובן הוספת תוכן רלוונטי באתר עצמו ובאתרים חיצוניים שמקשרים לאתר החדש. חבילת השיווק כוללת מאפשרת לקדם את האתר החדש בכל החזיתות. כך לקוחות יכירו את האתר החדש. הצעת תכנים מותאמים, תמונות וסרטונים יתנו ערך מוסף ללקוח ויסייעו לגוגל ומנועי החיפוש העולמיים לזהות אותו טוב יותר.

מיתוג חברות ועסקים

השלב השלישי והחשוב ביותר לאחר בניית האתר ושיווקו הוא ביצוע מיתוג מאסיבי לעסק או החברה המקודמת. מיתוג מתבצע על ידי מוצרי פרסום, פרסום מודעות בגוגל, פרסום ברשתות החברתיות והגדרת חזון לעסק. מיתוג המוכר ביותר בעולם הוא "קוקה קולה – טעם החיים". קוקה קולה משקיעה כסף רב על פרסום ושיווק כחלק מימתוג העולמי כמשקה האהוב בעולם. כך ניתן למתג כל חברה בהתאם לחזון שרוצים לשדר. התהליך ארוך אך לאחר תקופה של חצי שנה עד שנה ניתן למתג חברה או עסק בצורה משמעותית על ידי אתר איכותי.

טכנולוגיה ואביזרים כללי ניהול עסק ופיננסים סמארטפונים עבודה וקריירה קניות באינטרנט שיווק באינטרנט שירותי אינטרנט
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מיתוג דיגיטלי – לא רק קלפים ביד, אלא קלפים ברשת!
בעידן הדיגיטלי שבו אנחנו חיים, כל מחווה, פיסת תוכן או פוסט במדיה החברתית יכולים להוות את ההבדל בין...
קרא עוד »
אוג 28, 2024
איך יכול קידום אתרים אורגני להשפיע על העסק שלך?
באינטרנט ישנן מגוון רחב של שיטות שונות לקידום העסק ולהבאת לקוחות חדשים. אחת השיטות היותר פופולריות...
קרא עוד »
מרץ 19, 2017
איך עושים כסף באיביי?
לא אחת אנו נתקלים בפרסומות או הודעות בתיבת הספאם שלנו המדברות על כסף באינטרנט. רבים חולמים להרוויח...
קרא עוד »
ספט 30, 2015