קידום אתרים בצורה אורגנית להעלאת הדירוג בגוגל
תאריך: מרץ 16, 2020

בעלי עסקים רבים אשר השקיעו לא מעט משאבים בבניית אתר אינטרנט שואלים את עצמם: האם קידום אתרים אורגני – seo – היא השיטה הטובה ביותר לשווק את האתר שלהם, ולגרום לכך שכמה שיותר גולשים רלוונטיים יגיעו אליו?
ובכן, לשאלה זו משקל הן בהיבט השיווקי פרסומי והן בהיבט הכלכלי. אז נכון, לא לכולם קידום אתרים אורגני נחשבת לדרך הטובה ביותר למנף את העסק שלהם, אבל אין ספק שעבור אחוז מאוד גבוה של אתרים, זו אחת הדרכים היותר טובות לעשות זאת.
מדוע?
- קהל רלוונטי וממוקד – באמצעות קידום אתרים אורגני ניתן להגיע בדיוק לאנשים שמחפשים אותנו משום שאנחנו מקדמים מילות מפתח מסוימות, ספציפיות ורלוונטיות לתחום שבו אנו עוסקים. בדרך כלל מי שיגיע דרך התוצאות הטבעיות באמת חיפש אותנו או את אחד השירותים שאנו מציעים.
- כרטיס ביקור – האתר שלנו מהווה סוג של כרטיס ביקור בזירה הדיגיטלית. ככל שנשקיע יותר בנראות שלו, בתכנים שיש בו, בתמונות, בצד הטכני של האתר, כך בעצם הוא יהפוך להיות יותר רלוונטי ויקבל יתרון בולט על פני המתחרים שלנו.
- נכס לטווח הארוך – ברגע שאנו מחליטים להשקיע בקידום אתרים אורגני, האתר שלנו צובר מוניטין. כלומר, ככל שהקידום נמשך על פני תקופה ארוכה יותר, ככה התהליך נעשה כמעט באופן עצמאי וכל מה שצריך להשקיע בו זה תחזוקה בסיסית ושינויים מינוריים בהתאם לדרישות המשתנות של מנועי החיפוש.
- מחיר גמיש ונוח גם לעסקים קטנים – עסקים קטנים שאין להם תקציב מאוד גדול להשקיע בפרסום ושיווק באינטרנט, יכולים לבחור קידום אתרים אורגני על פני פלטפורמות אחרות משום שמדובר בתחום מאוד גמיש מבחינת התקציב.
לסיכום, אם אתם עדיין לא מקודמים, אין ספק שכדאי לשקול להשקיע בקידום אורגני לטובת העסק שלכם.