מה החליף את המשיבון והתא הקולי?
מי זוכר את המשיבון הקולי שעמד סמוך למכשיר הטלפון? היסטוריה. מסתבר כי הדור הצעיר כבר לא מכיר כלל את המכשיר הנ"ל. אבל את התא הקולי כולנו מכירים מהשימוש הפרטי. כאשר אי מי מחייג אלינו ואנחנו לא יכולים או רוצים להרים לו, השיחה מועברת לתא הקולי. לכל חברת תקשורת יש משיבון או תא קולי מסוג שונה ועם הגדרות מסוימות. אבל במגזר העסקי כל האפשרויות הללו כבר אינן רלוונטיות. וזאת הודות למערכות מתקדמות מאוד שמציעות פתרונות יעילים ונוחים פי כמה.
הדור הבא – מרכזיות ענן
ראשית הבה ונציין כי הדור הבא כבר בעצם נוכח כאן, ומשרת בעלי עסקים רבים. ולפתרון העכשווי שמחליף את כל הפתרונות המיושנים קוראים בשם מרכזיית ענן או מרכזיות בענן. וכמו שהנכם מבינים בוודאי, מדובר על פתרון ווירטואלי שמאחסן את כל הקווים באופן ווירטואלי בענן. הקווים הללו משמשים את בית העסק ועונים על הצרכים בצורה מותאמת אישית על פי צרכי העסק הספציפי. כך שניהול המערך הטלפוני של העסק, ניהול השיחות הנכנסות והוצאות השיחות מתבצע בצורה יעילה פי כמה.
השארת הודעות
גם האופציה של השארת הודעות היא נוחה ביותר. כך שאם לקוח מתקשר לבית העסק, הוא בוחר בתפריט הראשי את השלוחה הרצויה לו ומגיע אל העובד המסוים אותו הוא צריך. אבל מה לעשות שהעובד אינו נמצא כעת על עמדתו? ומה אם הוא בדיוק היום נעדר מהעבודה? במקרים כאלו יוכל הלקוח להשאיר הודעה לעובד ספציפי זה. לאחר שמספר צלילי החיוג המוגדרים יסתיימו הוא יועבר למענה קולי ויתבקש להשאיר הודעה. כמובן שלעובד תהיה גישה נוחה אל ההודעה הזו. כמו כן הוא יקבל את פרטי המתקשר כך שהוא יוכל לחזור אליו במידת הצורך.
גמישות, עכשוויות, התאמה בבית העסק שלכם
אז אם גם העסק שלכם מחפש לפתור את בעיות הטלפונים, אם אתם מעוניינים דרך לייעל את מערך הטלפונים וניהול השיחות שלכם כדאי לכם להכיר את האופציה של מרכזיית ענן. מוזמנים להכיר את כל היתרונות של מור נט תקשורת https://www.more-net.com/, מרכזייה מתקדמת ועתידנית שמביאה בשורה של ייעול וחדשנות לכל עסק וחברה. זו הדרך שלכם לנהל את השיחות על הצד הטוב ביותר.