הקשר בין מיתוג העסק ופרסום בגוגל
כל בעל אתר אינטרנט צריך להיות מודע לכך שמנוע החיפוש של גוגל הוא המנוע הפופולארי ביותר בעולם ורוב החיפושים נעשים דרכו.
זוהי הסיבה שרוב בעלי האתרים והמקדמי אתרים מחליטים על פרסום בגוגל. נכון להיום, פרסום מסוג זה יבטיח כי אתר האינטרנט של הלקוח ילכוד את העין ובהתאם גם יביא אליכם לקוחות פוטנציאלים חדשים.
פרסום בגוגל- פרסום ממומן ועוד
אחת השיטות המוצלחות והמוכרות ביותר בעולם היא שיטת הפרסום אדוורדס. שיטה זו המוכרת גם בזכות שיטת התמחור שלה PPC (תמחור בהתאם להקלקה) מאפשרת למקדם האתרים/ללקוח לקנות פרסום על פי מילת מפתח מסוימת במנוע החיפוש של גוגל. למידע נוסף על מיתוג באינטרנט.
שיטה זו היא הפופולארית ביותר כיום וזאת משום שהיא מביאה לתוצאות אפקטיביות באופן מיידי. אם אתם מתלבטים האם פרסום בגוגל תהיה הבחירה הטובה ביותר אל מול שיטות פרסום אחר של אתר האינטרנט שלכם, בוודאי תשמחו לשמוע כי חד משמעית פרסום בגוגל הינו הפרסום האפקטיבי ביותר. פרסום בגוגל משמע תוצאות מיידיות וחשיפה רחבה בעלות סבירה. שיטה נוספת ( לא אפקטיבית בהשוואה אל האדוורדס) היא שיטת פרסום מבוסס תוכן של גוגל. כאן מדובר על מיקום של מודעה באתרים הרלוונטיים ללקוח, למוצרים ושירותים אותם הוא משווק. שיטה זו נקראת 'גוגל אדסנס'. רוב המקדמים לא משתמשים בה שכן אין היא אפקטיבית כמו האדוורדס.
כל היתרונות באחד
אם אתם מעוניינים לדעת מה ההבדל בין פרסום בגוגל לבין פרסום במנועי חיפוש אחרים, ניתן לומר כי מנוע החיפוש של גוגל הינו הפופולארי ביותר כיום ולכן פרסום ממומן בחברה זו תעניק לבעל האתר את אותה חשיפה רחבה בה הוא מעוניין ויכולה להוביל אל אתר האינטרנט שלו כמות נכבדת של גולשים אשר מתעניינים במוצרים/שירותים אותם החברה שלו מציעה.
פרסום בגוגל לעומת קידום אורגני
להבדיל מקידום אורגני (קידום התוצאות הלא ממומנות בגוגל), בפרסום ממומן כל התהליך הוא מיידי. ניתן להעלות מודעה בתקציב מינימלי ולהופיע בגוגל לאחר מספר דקות. בצורה הזו, ניתן למדוד את אפקטיביות הפרסום של ביטויים מסוימים לעומת אחרים – וכך לדעת איזו תנועה מביאה לנו את הגולשים עם הפוטנציאל הרב ביותר לבצע "המרה" – בין אם זה רכישה באתר, הרשמה, הצטרפות לרשימת תפוצה או כל יעד אחר שאנו מגדירים לעצמנו במסגרת הקמפיין.