יתרונותיו של הקידום האורגני לעומת הקידום הממומן

רוב האנשים שיש להם עסקים קטנים או בינוניים מנהלים אתרי אינטרנט, אך עצם העובדה שלעסק יש אתר זה לא מספיק. במידה ושאלת את עצמך איך לקדם את האתר בגוגל וקיבלת המון מידע מבלבל, אנחנו כאן לעשות קצת סדר.
כיצד ניתן לגרום לאנשים רבים יותר להכיר את האתר וכך את העסק עצמו? השאלה הזו מטרידה רבים, והתשובה היא כמובן: על ידי קידום אתרים. מדובר על תחום שלפני עידן האינטרנט בכלל לא היה קיים, אך כיום יש לא מעט חברות מקצועיות שנותנות שירותים בתחום הזה. לכן אפשר להבין אתכם אם גם אתם מתעניינים בנושא, שכן אחרת איך תוכלו להפיק מאתר האינטרנט של העסק שלכם את הטוב ביותר? הדילמה העיקרית היא האם לקדם את האתר בשיטת הקידום האורגני או בשיטת הקידום הממומן, וכדי לבחון נכונה תחילה צריך להבין את ההבדל בין השניים.
שיטות הקידום השונות
כשמדברים על קידום אתרים ניתן לראות שיש מי שבוחר באופציית הקידום האורגני ואילו אחרים בוחרים באופציית הקידום הממומן. הקידום הממומן מבוצע בצורה פשוטה: הלקוח משלם ישירות לגוגל וגוגל בתמורה שם מודעה שיוצרת קישור לאתר של הלקוח.
אלה הן המודעות שאנו, הגולשים, רואים בדרך כלל בצד שמאל של עמודי החיפוש, דבר שיכול לקדם את אתרי האינטרנט מאוד. לעומת זאת, הקידום האורגני נעשה על ידי חברות של קידום אתרים והוא עובד על פי שיטה של מילות מפתח, קישורים שונים, בלוגים וכדומה. ההבדל העיקרי הוא שבקידום האורגני הלקוח משלם לחברת קידום ולא ישירות לגוגל, אך לא בכך די. כלומר, ההבדל הנוסף בין שתי שיטות הקידום הוא שאומנם בדרך כלל הקידום האורגני איטי יותר, אך הוא גם נשאר לאורך זמן. אדם שהאתר שלו יופיע בתוצאות הראשונות בעזרת קידום אורגני יישאר שם לאורך יותר זמן לעומת אדם שמקדם את אתרו בעזרת השיטה של קידום ממומן.
שירותי קידום מקצועיים
כפי שהוזכר לעיל, כל התחום של קידום אורגני בגוגל הוא תחום שלא היה קיים בעבר, אך היום ישנן הרבה מאוד חברות שנותנות שירותים בתחום הזה. לכן, אם גם אתם שואפים לקדם את האתר שלכם לראש תוצאות החיפוש כדאי יהיה לבדוק בידי מי אתם מפקידים את המשימה הזאת. מניפוליצות על גוגל כבר לא עובדות כמו פעם, ועשויות להעמיד את האתר בסיכון משמעותי. לא כל מי שמפרסם את עצמו בתור מומחה בתחום אכן יוכל להוביל את האתר שלכם לראש תוצאות החיפוש ולא כל חברת קידום יכולה להראות תוצאות טובות של עבודות שהיא ביצעה בעבר. לכן יש לבדוק את הדברים לעומק וכדאי גם להתייחס לשאלת העלויות שכן לכל חברה יש זכות לדרוש מכם מחירים אחרים תמורת שירותי הקידום שהיא מציעה.
למידע נוסף, באתר iShivuk פורסם מאמר נהדר שמסביר כיצד למדוד את תפוקת הספק שיווק הדיגיטלי שלך. שווה קריאה!