כמה עולים מאמרים לאתר?
אם פעם נהוג היה לשווק מוצר באמצעות מסרים דרך דואר רגיל, בטלפון או אפילו באמצעות חנות הנמצאת בקניון, שהרי היום האתר הפרטי והמדיה החברתית אמרו את דברם והם לא מפספסים את כל סוגי קהלי היעד שיכולים בהחלט לקחת את המטרה שלכם ולהפוך אותה ברת ביצוע – הפעם באמצעות התוכן הנכון אתם יכולים למקסם את תוצאות החיפוש בגוגל ולהפוך את המוצר או השירות שלכם וויראלי יותר מתמיד.
רוצים למקסם הצלחות של חשיפה ברשת? אם כבר עשיתם את הכול, כל מה שנדרש זה למצוא חברה שעוסקת בתוכן ויכולה לספק לכם בצורה הפשוטה ביותר חבילות תוכן אשר תלווה אתכם לזמן ארוך ובסופו של דבר תניב את התוצר המושלם- הלקוחות שלכם יוכלו לבחור בשירות או במוצר שלכם ולוותר על כל השאר.
אז כמה זה באמת עולה ואיזה תוכן בוחרים כדי לקדם את בית העסק?
כאשר מדברים על קופירייטינג לאתר וסוגי תכנים יש אין ספור תכנים שהם דף נחיתה, דפים חיצוניים אבל בו זמנית יש גם את הדפים הפנימיים המיועדים לאתר וכוללים דף אודות המספר על העסק בצורה מעמיקה, דף בית המציין את כל השירותים והמוצרים ובסופו של דבר בלוג מנצח שיכול לקשר אתכם ללקוחות בצורה טבעית שבסופו של דבר תצור את המכירה המבוקשת.
איך קונים תוכן לאתר
מחירי האתר נעים בין 1500 שקלים כחבילה בסיסית ויכולים להגיע אף יותר לסביבות הארבעת אלפים שקלים- הכול תלוי בכמות התיקונים שתבקשו, סוג התוכן (שיווקי, אינפורמטיבי) וגם היכולת לשלב בין קידום אורגני לבין קידום ממומן בו זמנית.
אז במה אתם בוחרים? מאמרי SEO או אולי תוכן לדף נחיתה? אם יש לכם את התקציב ביד כל מה שנותר זה לאפיין את המוצר או השירות שלכם ולצאת לדרך שבסופו של דבר תאפשר לכם הגדלת רף המכירות בצורה משמעותית ביותר.