שיווק משפיענים
משפיענים הם האנשים שיש להם כמות עצומה של עוקבים והשפעה על קהל היעד שלהם. ניתן להשתמש בהם ליצירת רעיונות תוכן, המלצות וקמפיינים. משפיעני מדיה חברתית הם האנשים המוכרים מספיק כדי לדבר על המוצרים והשירותים שלהם. בסקר עולמי שנערך לאחרונה, נמצא כי 80 אחוז מהאנשים ראו או שמעו על משפיענים חברתיים במדיה המיינסטרים. כיום, הם משקיעים מאמצים רבים כדי להגיע לקהל היעד שלהם ולגרום לדברים לקרות באינטרנט. חשוב גם להבין שלא כולם משפיעים ואפילו פחות אפשר לקרוא להם מפורסמים. וכפי שכולנו יודעים, סלבריטאים משפיעים.
שיווק מבוסס משפיענים הוא התהליך שבו חברה או מותג מנסים לשכנע אנשים שאינם מתעניינים במוצר או בשירות שלהם. שיווק משפיעים משמש בעצם למשיכת לקוחות ומכירות עבור חברה. כיום זהו הטרנד החשוב ביותר בשיווק מקוון.
למה כדאי לשווק דרך משפיענים?
משפיענים הם האנשים שיש להם כמות עצומה של עוקבים בפלטפורמות המדיה החברתית, בבלוגים ובקהילות מקוונות אחרות. ההשפעה שלהם כל כך גדולה שהם יכולים לגרום לכל מוצר או שירות להיראות טוב. אנשים עם כמויות גדולות של עוקבים בפלטפורמות המדיה החברתית ובפוסטים בבלוג נוטים להיות משפיעים יותר מאלה עם מספרים קטנים יותר.
שיווק משפיעים הוא אסטרטגיה שיווקית הכוללת יצירה, קנייה ושימוש במשפיענים כדי להפיץ את המסר של המותג שלך או מוצרים. בצורתו הפשוטה ביותר, מותג קונה מספר משפיענים כדי לקדם את המוצר או השירות שלו דרך האינטרנט ומערוצי המדיה החברתית שלהם למשפיענים אחרים. המותג משלם למשפיענים כדי שיוכלו להמליץ על המוצר או השירות שלכם כחלק מהעוקבים שלהם במדיה החברתית. כאשר אדם כמו בלוגר, וולוגר, אישיות יוטיוב או יוטיובר ממליץ על המותג שלך לאחרים בפייסבוק, טוויטר ובפלטפורמות אחרות באינטרנט, זה ידוע כתמיכה של משפיענים.
פרטים באתר: https://startell.com/