עמוד נחיתה
עמוד נחיתה נועד לעתים קרובות לגרום למשתמשים לבצע פעולה כגון הרשמה לרשימת דוא"ל, הורדת מוצר דיגיטלי, צפייה בסרטון או ביצוע רכישה.
המטרה של כל דף נחיתה היא להמיר את המבקרים ללידים על ידי לשכנע אותם שהם צריכים לנקוט בפעולה הרצויה. ניתן למדוד את שיעור ההמרה של דף נחיתה באמצעות כלים כמו גוגל אנליטיקס ומפות חום.
עמוד נחיתה – כל מה שצריך לדעת!
דף נחיתה הוא דף אינטרנט בודד המפרסם או מספק מידע על מוצר, שירות או אירוע.
דפי נחיתה משמשים לעתים קרובות בקמפיינים שיווקיים כדי למשוך תנועה ממקורות אחרים דפי נחיתה נועדו בדרך כלל להמיר מבקרים ללידים על ידי מתן מידע נוסף על המוצר או השירות שאליהם נחשפו.
המטרה של דף נחיתה היא להמיר מבקרים ללקוחות על ידי מתן מידע נוסף על המוצר או השירות אליו נחשפו ובקשתם לבצע הזמנה.
בניית עמוד נחיתה – דגשים
- דף נחיתה הוא דף אינטרנט עם מטרה מסוימת. עמוד נחיתה משמש בדרך כלל כדי להניע תנועה לעבר יעד המרה.
- דף נחיתה צריך להיות ממוקד בדבר אחד ובדבר אחד בלבד, פעולה שהמבקר רוצה לבצע.
- צריך להיות לו קריאה אחת ברורה לפעולה והוא צריך להיות מתוכנן עבור יעד ההמרה הספציפי הזה.
הצעד הראשון בבניית דף נחיתה הוא יצירת כותרת יעילה שתמשוך תשומת לב ותגרום למבקרים לרצות ללמוד עוד.
כותרת טובה צריכה להיות אינפורמטיבית, ספציפית ותמציתית. זה צריך להיות רלוונטי גם לתוכן העמוד.
זה לא צריך להיות ארוך מדי או קצר מדי כדי לא לאבד את תשומת הלב של המבקרים.
השלב הבא הוא ליצור עיצוב אטרקטיבי עבור דף הנחיתה שלך שיגרום לו לבלוט מאתרים אחרים ולמשוך מבקרים עוד יותר.