קידום אורגני למתקדמים
אם אתם רוצים להתמקצע באמת בתחום הקידום האורגני תצטרכו לשפר משמעותית את הידע והניסיון שלכם בתחום. כיום יש אלפי מקדמים בישראל, חלקם בעלי חברות קידום גדולות המספקים שירותים למאות או אלפי עסקים שונים. חלק מהמקדמים וותיקים מאוד בתחום ועברו לא מעט עדכונים של גוגל מה שנקרא כדי להגיע למוניטין שיש להם היום. הדרך היחידה שלכם לצמצם פערים ממקדמים מנוסים וותיקים יותר היא ללמוד מהם ומהניסיון שלהם. לא רק את המידע למתחילים אלא גם טיפים חשובים למתקדמים. בכתבה זו נסקור כמה טיפים נהדרים למתקדמים ולכן כדאי לכם להשקיע מספר דקות בקריאת הכתבה.
איך לעשות אופטימיזציה של תמונה בגוגל?
קידום אורגני למתקדמים יעסוק בהתאמות מתקדמות הקשורות לקידום שלא כל אחד מבצע אותם, לדוגמה אופטימיזציה לתמונות.. אופטימיזציה של תמונה בגוגל תסייע בכמה מישורים: גם להרוויח תנועה נוספת מגוגל תמונות, גם נסייע למנועי החיפוש להבין במה עוסקת התמונה וגם התיאור שנרשום על התמונה יופיע בכלים ומכשירים המסייעים בקריאה לבעלי לקויות כדי להבין מה יש בעמוד שבו הם גולשים. אופטימיזציה של תמונה תפעל ב2 מישורים עיקריים: הוספת תגית ALT לתמונה וצמצום המשקל של התמונה כדי לא להכביד על מהירות הטעינה של האתר. בתגית הALT מומלץ לכלול עד 4 מילים לכל היותר. בתיאור התמונה תוכלו להוסיף עוד כמה מילים אם תרצו לתאר בצורה מפורטת יותר מה יש בתמונה.
העשירו את האתר עם סוגי תוכן נוספים:
העשרת האתר שלכם תסייע לכם להרחיב את כמות התוכן באתר ולמלא עמודים רזים בתוכן. יתרה מכך שילוב של סוגי תכנים נוספים מלבד טקסט, כמו למשל: תמונות, וידיאו, אודיו, אינפוגרפיקה ועוד – יכולים לסייע לכם לשפר את חוויית המשתמש של הגולשים שלכם באתר.
שפרו CTR בתוצאות החיפוש:
כדי להגדיל את הערך של האתר שלכם בעיני גוגל תוכלו לשפר את אחוזי הלחיצה על האתר שלכם בתוצאות החיפוש. כאשר אתם מופיעים בתוצאות החיפוש מופיעה כתובת האתר שלכם, כותרת של העמוד שלכם, מתחת לזה תיאור קצר של העמוד ומתחת לזה עשויים להופיע קישורים/פידבקים/תוצאות מועשרות. אם אין לכם תוצאות מועשרות טוב להירשם לגוגל מיי ביזנס ולהוציא כאלה. דבר נוסף הוא שכדאי לערוך את תגיות המטא שלכם: כותרת ותיאורה, לכל עמוד. כך תוכלו לשפר את הסיכוי לגרום לגולשים להיכנס לעמוד שלכם המופיע להם בתוצאות. ככל שתגדילו את אחוזי הלחיצה כך תראו לגוגל שהאתר שלכם יותר רלוונטי מאתרים אחרים בתוצאות.
הסירו קישורים מזיקים מהאתר שלכם:
אם יש באתר שלכם קישורים בעלי איכות מאוד נמוכה או כאלה שאינם קשורים לנושא האתר שלכם, קישורים הדדיים שעשיתם הסכם עם אתרים אחרים או קישורים חיצוניים מהתפריט הצדדי שנחשבים היום קישורים ספאמיים – כדאי להסירם ולנקות את האתר שלכם מקישורים באופן השפעה שלילית על מנוע החיפוש.