כתיבת תוכן לאתר

באינטרנט אין ספק שהתוכן משחק תפקיד משמעותי בכל האספקטים השיווקיים הקיימים. התוכן מחלק מידע חשוב לגולשים הן עבור התחום בו פועל העסק והן עבור מוצרים ושירותים נוספים שהעסק מספק. באמצעות תוכן ניתן לקדם את האתר בגוגל, להעניק ערך לגולשים, לכוון את הגולשים לגלוש בעמודים נוספים באתר, להניע אותם לפעולה לרכוש מוצר או לעשות פעולה מסוימת (כמו לעשות לייק לעמוד בפייסבוק או להירשם לתפוצה). התוכן הוא קריטי ולכן כדאי להזין את האתר בתוכן איכותי ובאופן תדיר.
כיצד למצוא נושא לתוכן מעניין לאתר שלי?
כתיבת תוכן לאתר היא לא דבר שיש להקל בו ראש. אולי מאמרי תוכן לקידום יכולים להיות פשוטים יותר אולם התוכן באתר עצמו צריך להיות איכותי יותר ולהעניק ערך לגולשים. מאמר טוב מתחיל בבחירת נושא טוב. אם אין לכם מספיק רעיונות על מה לכתוב לגולשים בתחום שלכם, תוכלו תמיד לבצע חיפוש בגוגל למאמרים בבלוגים ואתרי מאמרים שונים הקשורים בתחומכם. לדוגמה: אם אתם בעלי חנות רהיטים ולא יודעים על מה לכתוב – תוכלו לחפש בגוגל "רהיטים מאמרים" או "חנות רהיטים מאמרים". לאחר מכן פתחו את התוצאות האורגניות בעמוד הראשון ואולי גם השני בגוגל וכנסו לארכיון המאמרים באותו אתר. אם מדובר באתר מאמרים היכנסו לקטגוריה המתאימה. אם מדובר באתר של עסק מתחרה תוכלו להיכנס לבלוג שלו ולמצוא רעיונות רבים לנושאים פוטנציאליים.
מי כותב את המאמרים?
מרבית בעלי העסקים מעדיפים לשלם לכותב מקצועי לכתוב עבורם את המאמרים לאתר. הסיבה לכך היא כי לא אחד מתאים לכתוב מאמרים או שיש לו זמן לכך. אינטליגנטי ככל שיהיה בעל העסק, כתיבת תוכן לאתר צריכה להיות על ידי כותב מנוסה המכיר את כללי התוכן באינטרנט ומכיר את החוקים במגרש המשחקים הזה. שילוב של מילות מפתח לא מספיק והענקת ערך לגולשים הנה חיונית. מבנה המאמר חשוב גם כן והזרימה בקריאה היא קריטית. כותב שמבין את כל זה יספק מאמרים מעניינים לקריאה גם אם הכותב עצמו אינו בעל ניסיון מהותי בתחום.