מה חשוב לשים לב בזמן עיצוב באנרים
עולם הפרסום ועולם השיווק של היום נראה שונה לחלוטין מכל מה שהכרנו וידענו עד היום. כיום מתבצע הכול באמצעים ווירטואליים. כמעט הכול עובר דרך אתרי האינטרנט, האפליקציות למיניהם כאשר כמעוט ואין צורך בפרסום על גבי כרזות רחוב או אפילו פרסום באמצעי המדיה כמו הרדיו והטלוויזיה.
פרסום באמצעות באנרים זוהי כיום אופציה המועדפת על פני רטוב רובם של בתי עסק אשר עושים שימוש בפרסום בתוך אתרי אינטרנט מפורסמים. כך שכאשר הגולשים נמצאים בתוך האתר בגלל עניין אישי אחר, הם נחשפים לפרסומים הצדדיים התופסים את העין. הפרסומים ה – כאילו אגביים הללו מצליחים לחולל גדולות ונצורות כאשר בתי העסק או נותני השירות המפרסמים באמצעו אותם באנרים, אכן מצליחים למכור יותר ונהנים ממעגל לקוחות אשר הולך ומתרחב, עולה וגדל.
על מה חשוב לשים לב בזמן עיצוב באנרים?
כאשר אתם רוצים לעצב באנר, אתם צריכים לפנות אל איש מקצוע מהתחום הגרפי אשר מתמחה בכל מה שקשור לעיצוב באנרים.
כי עיצוב באנרים דורש בהחלט ידע וגם מקצועיות. לא כל גרפיקאי אשר יודע לעצב, יודע גם ליצור באנרים אטרקטיביים.
אז כאשר אתם פונים אל איש מקצוע אשר יעצב עבורכם את הבאנר, אתם חייבים לשים לב לכמה וכמה נקודות חשובות על מנת שהבאנר שלכם אכן יהיה מוצלח והוא יוביל לתוצאות הרצויות והנכונות.
מהו באנר מקצועי?
אז מה זה בעצם באנר מקצועי? איך אמור להיראות הבאנר המוצלח והשיווקי?
כאן חשוב לשים לב לעיצוב של הבאנר. הבאנר חייב להיות נעים לעין, הוא צריך להיות מוצלח מאוד והנקודה הכי משמעותית היא באנר נקי ולא מקושקש מידי. באנר שהוא עשוי בצורה יותר מידי מקושקשת יוצרת בלגן בעין והיא מעמיסה על עיני הצופה או הגולש. באנר מצועצע שכזה לא יצליח להוביל לתוצאות הרצויות. הבאנר יגרום כי הגולש ינסה להסיט ממנו את המבט ולעיתים אף תיווצר רתיעה מאותו מוצר או אותו תחום שירות שהוא מפורסם באמצעות הבאנר.
כדאי תמיד לבקש לראות דוגמאות של באנרים שייצר אותו סטודיו לעיצוב גרפי עבור לקוחות אחרים.