איך לבחור ביטויים לקידום אורגני?

קידום אתרים מקצועי משלב קידום אורגני לצד קידום ממומן. אין להפריד בין שני הדברים, שניהם חשובים. חלק גדול מהעבודה של קידום אתרים אורגני כולל התמקדות בביטויים שונים אותם אנשים מחפשים במנועי החיפוש. אותם הביטויים מכונים מילות מפתח ויש להן חשיבות רבה בתחום קידום האתרים. את מילות המפתח מטמיעים במאמרים שונים הנמצאים באתר שלכם או אתרים אחרי אשר בסופו של דבר יפנו את התנועה לאתר שלכם. בשביל להבין היטב מהן מילות המפתח חישבו על עצמכם כאשר אתם מחפשים מידע באינטרנט, מה אתם רושמים בשורת החיפוש של גוגל? עכשיו הבינו שאתם לא היחידים וישנם גם גולשים אחרים המחפשים בגוגל על פי אותו ההיגיון.
בחירת ביטויים לקידום אורגני יכולה להיעשות על סמך ההיגיון וההכרות עם הרגלי הגלישה או הרגלי החיפוש של הגולשים. אם מישהו מחפש להזמין פיצה הביתה בשעות הלילה, אז סביר להניח שיריץ את החיפוש פיצה משלוחים בתוספת שם היישוב שבו הוא נמצא. אך כמובן שמי שעוסק בקידום אתרים בצורה מקצועית אינו יכול להשתמש אך ורק על האינטואיציה – יש צורך בכלים יותר מדויקים המאפשרים לכם לנתח את החיפושים ולבחור את מילות המפתח. מילות המפתח משמשות לקידום אורגני אך גם לקידום ממומן ולכן חשוב מאוד לקבל תמונות מצב על היקף החיפושים של כל מילת מפתח, דבר שגם משפיע על עלויות הפרסום.
כלים לבחירת ביטויים לקידום אורגני
ישנם כלים שונים לחקר מילות מפתח אך המוביל בהם הוא גוגל, במיוחד כאשר אנו מדברים על מחקר מילות מפתח בשפה העברית. לגוגל יש כלי חזק למחקר מילות מפתח אשר נועד למי שמשתמש ב ADWORDS לצורך קידום ממומן. אך כמובן שאותו כלי שגוגל נותנת לכם מתאים גם למחקר מילות מפתח באופן כללי ולא משנה אם תבחרו להשתמש בהם לקידום ממומן או קידום אורגני. כלי זה של גוגל מאפשר לכם לחקור מילות מפתח מתאימות על ידי הסתכמות על אופי האתר, אתרים דומים וביטויים בסיסיים שתכניסו. כלי זה מעניק לכם דוח מפורט, אותו כמובן ניתן לייצא לאקסל, ובו רשימת הביטויים. אין מדובר אך ורק ברשימת ביטויים אלא גם במידע חשוב על היקף החיפושים החודשי של כל ביטוי.
בוודאי שמתם לב שמנוע החיפוש של גוגל מציע השלמה אוטומטית של מילות החיפוש. למשל כאשר תתחילו להקליד את מילת החיפוש "פיצה" גוגל יציע לכם השלמה אוטומטית של פיצריות שונות בישראל, ככל הנראה על סמך חיפושים של אנשים אחרים. אנשים רבים מאמצים את ההשלמה האוטומטית ונותנים למנוע החיפוש של גוגל לבצע חיפוש זה. אם כך, כאשר אתם מחפשים ביטויים לקידום אורגני, בהחלט יש לכם עניין רב באפשרויות ההשלמה האוטומטית. החדשות הטובות הן שבאינטרנט תוכלו למצוא כלים, אפילו חינמיים, בהם מקלידים את מילת החיפוש והם מציעים לכם אפשרויות המבוססות על ניתוח ההשלמה האוטומטית של גוגל. כך אתם יכולים לעשות זאת בצורה מהירה ויעילה ומבלי צורך להיכנס לשורת החיפוש של גוגל ולנסות אפשרויות.
עוד כלי, אמנם בתשלום, לביצוע מחקר מילים הוא LONGTAIL PRO. זהו כלי מקצועי לביצוע מחקר מילות מפתח והוא כולל פונקציות רבות ושימושיות עבור מקדמי אתרים וכל מי שמתעסק בשיווק באינטרנט. כלי זה משמש כחבילה שלמה הנוגעת לכל ההיבטים של מילות המפתח, אך יחד עם זאת מגיעה עם ממשק פשוט לשימוש. זהו כלי מעולה להערת התחרותיות של כל מילת מפתח, זיהוי מילות מפתח המושכות תנועה רבה ומילות מפתח בעלות תחרותיות נמוכה בשביל זנב ארוך.
דרך מצוינת לקידום היא באמצעות תוכן, את הביטויים שבחרתם לקדם שלבו במאמרים ופרסמו אתם בבלוגים.
בהצלחה