קידום באינסטגרם – האם זה מתאים לכל אחד?
אחת השאלות שבעלי עסקים ובעלי מקצוע שואלים את עצמם לא פעם היא, האם הם צריכים להשקיע בתהליך של קידום העסק שלהם, כיצד הם אמורים לעשות זאת, ומה המשאבים שהם אמורים להשקיע בכך. כלומר, כמה כסף, זמן ומשאבים אחרים הם צריכים להשקיע בתהליך.
התשובות לכך אינן קבועות ויכולות להשתנות, לא רק על פי סוג העסק אלא גם על פי מאפיינים אחרים. למשל, על פי הצרכים שלנו, על פי המטרות אותן אנחנו מציבים בפנינו וכן על פי מאפיינים אחרים שיכולים להשפיע עלינו באופן אישי וכן על העסק שלנו. אנחנו צריכים לבחון כיצד לבצע את התהליך בשביל שבסופו של דבר נוכל להפיק מהתהליך תוצאות איכותיות שיקדמו את העסק שלנו למקומות שונים.
לפני שנסביר האם קידום באינסטגרם וברשתות חברתיות אחרות יכול להתאים לכל אחד, חשוב להבהיר, מוטב שאנחנו נקדם את עצמנו ובוודאי בצורה טובה עם תקציב ראוי, מאשר שנגיע למצב בו אנחנו לא מקדמים את עצמנו ומפספסים הזדמנות להגיע לתוצאות איכותיות.
למי זה יכול להתאים?
בעיקרון, קידום באינסטגרם וברשתות חברתיות יכול להתאים לכל אחד ואחת. הוא יכול להתאים לעסק קטן והוא יכול להתאים לעסק גדול, הוא יכול להתאים לפוליטיקאים והוא יכול להתאים לאישי ציבור בתחומים אחרים. הקידום יכול להתאים לכל גורם שמבקש לייצר לעצמו חשיפה ודרכה מקורות הכנסה שונים.
הכל כמובן תלוי בשאלה, איך מבצעים את הקידום, באילו משאבים ואמצעים (כמו קניית עוקבים באינסטגרם) משתמשים ואיך לעשות את זה בצורה חכמה. לפני שנסיים חשוב להבהיר, בשביל שזה יתבצע בצורה כזו אנחנו צריכים להפעיל אנשי מקצוע שיכולים לבצע עבורנו את העבודה על הצד הטוב ביותר כפי שאנחנו רואים לנכון, וישיגו את התוצאות האיכותיות.