האם כל עסק צריך בניית אתר אינטרנט?
אפשר לחלק את סוגי העסקים לשלוש קבוצות. יש את העסקים שעם כניסתן של חברות בניית האתרים והתפתחותה של הרשת במקביל באופן מהיר וחוצה גבולות, זיהו והבינו את המשמעות של אתר תדמיתי, מה שנקרא החלוצים.
יש את העסקים שמצטרפים לזירה האינטרנטית מתוך הבנה שתהליך הקידום אותו יעשו בחפיפה לדרישותיה של גוגל, יסייע להם להגדיל את החשיפה ולהביא לעצמם עוד לקוחות, ויש את אלה שעד עכשיו ״שרדו״ בלי אתר, מאמינים בשיטת ה״מפה לאוזן״ ולא ממש מבינים על מה כל המהומה. ובכן, אז נכון שיש עסקים שמצליחים לגייס לעצמם לקוחות חדשים ולשמור על הקיימים גם בלי אתר, אך פרט לעובדה שאתר תדמיתי ממתג את העסק גבוה, יוצר חשיפה ומאפשר לגייס עוד לקוחות, יש לו גם משמעויות נוספות. אז מדוע כל עסק צריך שירות של בניית אתרים?
- ייחודיות – השוק שלנו הוא שוק תחרותי מאוד, במיוחד במדינה קטנה כמו שלנו שבה עסקים רבים נלחמים על המקום שלהם בנתחי שוק ספיציפיים. אתר אינטרנט עבור העסק שלך מאפשר לך לבדל את עצמך משאר המתחרים, זאת על ידי זיהוי הצרכים של הלקוחות שלך והכנסת שירותים חדשים בכל פעם. מה שמוביל ליתרון הבא של אתר אינטרנט עסקי.
- עדכון – ברגע שיש לכם מאגר לקוחות, אתם יכולים בעזרת ניזולטר להזמין אותם לאתר החדש שלכם. אותו אתר יאפשר לכם לשמור על הלקוחות שלכם מעודכנים כאשר: אתם יוצאים במבצעים, יש לכם חוסרים במלאי, יש לכם מוצר חדש שהבאתם או שירות חדש אותו הכנסתם. למעשה ברגע שיש לכם אתר אינטרנט המייצג את העסק מאחוריו אתם עומדים אתם גם מקלים על הלקוחות שלכם.
- מאפשרים נוחות – אתר אינטרנט עסקי יקל לא רק על הלקוחות שלכם, אלא גם עליכם ובעזרתו תוכלו לנהל מערך מתוחכם של הזמנות ולקבלן דרך האינטרנט. אופציה של רכישה נכונה דרך אתר אינטרנט, מגדילה את מאגר הלקוחות שלכם, זאת משום שרכישות באינטרנט הפכו לבין הפעולות הנפוצות ביותר אצל לקוחות.
מסיבות אלו ורבות אחרות, אתם חייבים לבנות לעצמכם אתר אינטרנט. זה מעיד על מקצועיות, על שירותיות ועל הבנת הצרכים של הלקוחות שלכם, שאנחנו יכולים להבטיח לכם – אחוז גבוה מהם נמצא ברשת. באמצעות האתר שלכם תוכלו לעלות תכנים בהם אתם מאמינים, להציג בפני כולם את החזון של העסק או החברה ולעלות סרטוני הדרכה שימקמו אתכם גבוה כחלק מהתפיסה השיווקית החדשה שהרשת מציבה לכולנו. כמו כן, כדאי להכיר גם את ההבדל בין קידום אורגני לקידום ממומן.