צאט בוט – מה זה ולמה אתם צריכים את זה?

אחד הכלים החשובים ביותר שעומדים לרשות עסקים בתחומים שונים, הוא צאט דרכו ניתן לנהל תקשורת עם לקוחות וגולשים שפונים באמצעות אתר האינטרנט. מדובר על פ'יצר מאוד פופולארי שמאפשר לגולשים להפנות שאלות, הערות, ולקבל מענה באופן מיידי.
בשנים האחרונות, פותחו כלים שאיפשרו לייצר צ'אט בוט עבור עסקים בכל תחום אפשרי. הרעיון הוא פשוט, במקום להעסיק מוקדן אנושי שיענה על כל פנייה מגולש, יוצרים באמצעות בינה מלאכותית צאט בוט שמספק תשובות לשאלות הגולשים. באופן טבעי המענה לא יהיה דומה למענה אנושי, אך הוא בהחלט יכול לספק תשובות רלוונטיות ועדכניות.
בין היתר, צאט בוט יכול לענות על שאלות אינפורמטיביות כגון, שעות פתיחה, פרטי התקשרות, עלויות וכדומה, וכן הוא לענות על שאלות באופן כללי, כאשר המידע יעבור אל גורם אנושי שימשיך את הטיפול בפנייה בטלפון, מייל או בצאט אחר.
המטרה של צאט בוט הוא גם לחסוך כסף לעסק וגם לאפשר לו לספק מענה 24/7 לגולשים. בצורה כזו, בכל מצב הגולש מקבל מענה.
למי זה יכול להתאים?
בעיקרון, כל עסק שמקבל פניות רבות דרך אתר האינטרנט, יעשה נכון אם ישתמש בסוג כזה של צאט דרך חברת STRA. חשוב להדגיש כאן, ניתן לקבוע את הפרמטרים והמאפיינים על פיהם הצאט יענה לשאלות שונות. כך אנחנו יכולים לראות שכל עסק משתמש אחרת בצאט בוט שעומד לרשותו.
חשוב גם להדגיש, לפני שמתקינים את הצאט ומתחילים לעבוד איתו באופן חופשי, חשוב מאוד לבחון את היכולות שלו, חשוב לבחון איך זה מרגיש לדבר איתו בתור גולשים, ואז לספק מענה שלם, מלא, לפני שמחליטים האם באמת להתקין אותו שמא לוותר עליו. כל אחד יכול לבחור כיצד לנהוג על פי הצרכים שלו.