איך החגים יכולים להיות הזדמנות לחזק את הקשר עם הלקוחות שלכם?

הלקוחות שלנו כמו גם של כל בית עסק הם הדבר הכי חשוב שיש לנו בעסק. לא משנה כמה נשקיע במוצרים לנו כמה נשקיע בעיצוב של העסק, כמה נדאג לצוות מקצועי ומיומן,] בסופו של יום, מי שבאמת מחזיק את העסק שלנו ומי שלמעשה יוביל להצלחה שלו אלו הם הלקוחות שלנו. אם לעסק אין לקוחות, התוצאה היא עסק שכל ההשקעה שהשקענו בו לא באמת שווה משהו. אז זו בדיוק הסיבה לכך שחשוב לדאוג לכך שלעסק יהיו לקוחות וכן חשוב לתחזק את הלקוחות הקיימים ולשמור עליהם כדי שלא יזלגו אל המתחרים שלנו. למעשה ההשקעה בלקוחות היא ההשקעה הכי נכונה והכי שווה וכמובן גם הכי מתגמלת.

כי כל ההשקעה שאנחנו משקיעים בעסק פונה למקום אחד בלבד. ללקוחות שירכשו את המוצרים, ישלמו על השירותים וזה מה שיגלגל את גלגלי העסק קדימה וכאן נכסת לתמונה מערכת CRM.

חג שמח לכל הלקוחות

אז איך למעשה אפשר לשמור על הלקוחות? איך יוצרים את מעגל הלקוחות הקבוע שישמור על ההכנסות הקבועות של העסק ויוביל לכך שהעסק יהיה כל הזמן יציב וכמובן גם במגמת עליה? משקיעים בלקוחות! זה הפטנט וזה הסוד וזה בדיוק מה שצריך לעשות.

קראו על מערכת לניהול לקוחות >>>

אז הטיפוח של הלקוחות יכול להיעשות במגוון צורות, דרכים ואופנים. אפשר רק להציע להם שירות ידידותי ואדיב במיוחד כאשר יש מקרים שזה בהחלט יספיק. במיוחד אם המתחרים לא בדיוק יודעים איך לעשות את הדבר.

מעבר לכך חשוב לדאוג לצ'פר את הלקוחות ולהעניק להם מעבר. כלומר לתת להם תחושה שהם שייכים למועדון חם ומשפחתי שלא שוכח אותם גם כשהם לא נמצאים בחנות בפועל. ההמלצה שלנו היא להעניק להם מתנות לקראת החגים. זה יעשה המון!

השאר תגובה