איך לבחור מעצב עבור כרטיסי הביקור שלנו
מספרה, עיצוב ציפורניים, חנות לבעלי חיים, שירות הסעות, כל עסק אפשר לשווק בעזרת כרטיסי ביקור. אבל כדי שהכרטיס באמת ימשוך את תשומת הלב ויעזור לקידום העסק, הוא צריך להיות מעוצב, מיוחד ולעיתים מקורי. הכללים הבאים יעזרו לכם לבחור מעצב לביצוע התוצאות הטובות ביותר.
הזמינו כרטיס ביקור דיגיטלי >>>
ניסיון בעיצוב – מעל לכל ספק
לא מעט אנשים בעלי כישרון בעיצוב פועלים כיום בענפי הפרסום, השיווק, הגרפיקה וכו'. זיכרו כי כרטיסי ביקור יוקרתיים נועדו להעצים את הרושם הראשוני של העסק שלכם, בפני לקוחות חדשים. לכן, בחרו מעצב שיש לו הרבה ניסיון מעשי בעיצוב, מעל לכל ספק.
התרשמו מתיק העבודות כדי להבין את הסגנון
מעבר לניסיון בעיצוב, כדאי לבדוק בשלב מוקדם כי הכיוון הסגנוני של המעצב אכן מדבר אליכם. בקשו להתרשם מהקו העיצובי כפי שבא לידי ביטוי בהרבה מאוד כרטיסי ביקור. נסו להתמקד בעיצוב של כרטיסים מקוריים, מיוחדים, בעלי אמירה. עיצובים סטנדרטיים ורגילים הולכים לאיבוד וצריך יותר כדי למשוך את תשומת הלב.
הביאו בחשבון שיתוף פעולה להשגת המטרה
קחו בחשבון שלא תמיד עיצוב כרטיסי ביקור מתחיל ונגמר בסטודיו של המעצב, ביום אחד. הרבה פעמים המעצב מעביר סקיצה ואתם צפויים לאשר או לא לאשר. אתם עשויים לבקש תיקונים ושינויים, עד שתהיו מרוצים. לכן, העדיפו לבחור מעצב שעל פי תחושתכם יהיה לכם נוח לעבוד מולו ואיתו. שיתוף פעולה נינוח וקשוב מאפשר להשיג תוצאות טובות במיוחד.
עיצוב להפקות מיוחדות
כרטיסי ביקור ניתן לשדרג בהרבה דרכים. אם אתם מעדיפים כרטיס משודרג, בחרו מעצב בעל ניסיון בעיצובים מיוחדים. למשל, גרפיקה עם הבלטות, עיצובים יוקרתיים עם אלמנטים מיוחדים, או עיצוב ופיתוח של כרטיסי דיגיטליים שניתן להעביר אותם ישירות לסמרטפון של הלקוח.