איך מומלץ לשווק שירותי פוליש באינטרנט

לתת לאנשים להבין את גדולות הפוליש
אין ספק שפוליש לרצפה היא אחת הפעולות החשובות ביותר שיציבו את הבית ואת העסק בסטנדרט גבוה הרבה יותר. לא מדובר על פעולה ארוכה מידי ולמעשה גם אינה מסוכנת לרצפה ואחרי טיפול יסודי הרצפה תבריק בצורה שתגרום לבית שלכם להיראות כמו ארמון מלוכה. אם הפוליש היא פעולה כה פשוטה ומוצלחת מדוע לא הרבה מבצעים אותה? כיוון שהם לא מודעים אליה ואנשים רבים בטוחים שרצפה מבריקה משיגים באמצעות ניקיון יסודי וחומרי ניקיון שמיועדים להברקה. השלב הראשון בפרסום פוליש לרצפה הוא לגרום לאנשים להבין מהו הפוליש ועד כמה הוא איכותי.
איך מומלץ לשווק שירותי פוליש באינטרנט?
- שיווק מוצרי פוליש נשמעים לכם קשים אך למעשה דווקא בגלל שזה נושא שלא כולם מכירים, הוא יכול להיות פשוט ואף יצירתי. בגלל שלא כולם יודעים מהו פוליש בדיוק אך כן מכירים את המושג, תוכלו ליצור פרסומות מצחיקות שבאופן ישיר יעבירו את כל הפרטים לגבי היתרונות שלו ואופן הפעולה שלו ובאופן עקיף את השירותים שהחברה שלכם מציעה.
- אי אפשר לשווק שירות כמו פוליש לרצפה בלי סרטון הדגמה. הסרטון יכול להיות בניחוח הומוריסטי או רציני, לפי קהל היעד אליו אתם מכוונים והמקום בו אתם מפרסמים, וחשוב מאוד שלא יהיה קצר מידי אך גם לא ארוך מידי.
- נסו להציג את פרטי החברה שלכם באופן קצר וקולע, כזה שיהיה שיווקי בטעם טוב. נסו לשמור על פרסום אובייקטיבי ותניעו אותו לפעולה ברגע הנכון לקראת סוף הסרטון עם השארת פרטים במקום נוסף שיהיה נגיש.
להיות יצירתיים ולזרום עם הטרנדים העכשוויים
אם תרצו לפרסם באינטרנט מוצר מסוים, שירות מסוים או את עצמכם, חשוב מאוד להבין את הקהל שמסתובב לו שם בין הדפים. האינטרנט היא זירת קרב בין כל כך הרבה חברות שצריכות להתאים את עצמם לקהל היעד שלהן וכמובן לפלטפורמה בה הן פועלות. הפייסבוק שונה מגוגל וגוגל שונה מפרסום באתרי חדשות כמו וואלה או YNET. כל פרסומת צריכה להישקל בכובד ראש ואם אתם רוצים לבלוט מעל כולם, חשוב לזרום עם הטרנדים שרצים ברשת. תמונות שקוראות לתייג חברים, סרטונים ויראליים מצחיקים ופוסטים שיווקיים מצחיקים ברוח התקופה, כל אלו ישימו אתכם על המפה.