מה לוקח בחשבון מעצב לוגו במהלך עבודתו על לוגו לעסק?

מעצב לוגו הוא גרפיקאי שלוקח את כל העסק שלכם ומכניס (או לפחות מנסה) אותו לתוך כמה מילים, או אפילו למילה אחת, שנראית טוב וקוראת ללקוחות להתחבר דרך הלוגו למותג שאתם רוצים להעביר ללקוחות שלכם.
מה לוקח בחשבון מעצב לוגו במהלך עבודתו על לוגו לעסק?
לשאלה זו אולי נוכל לענות בצורה ברורה יותר דרך הסיפור הבא:
סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של עליבאבא, פוצץ לאחרונה את הטוויטר בכך שציין כי חברות הייטק רבות השאילו ככל הנראה את הלוגו שלהן מעיצובים קודמים.
אמנם קיימת מערכת אפשרויות מוגבלת במיוחד עבור סמלי לוגו המבוססים על דמות יחידה, אולם הדמיון מדהים ובכל זאת לא מסורבל. יתרה מזאת, סמלי לוגו של Airbnb, פעימות, לוח להחלפה בינונית ונראים כולם מבוססים על עיצובים המוצגים בספר עיצוב משנת 1989..
> הכירו את טלי סיני מעצבת גרפית
איטרציה לעומת חדשנות
לעתים קרובות אני מדבר על החשיבות של איטרציה לעומת חדשנות. למרות ששניהם חשובים, אם "חדשנות" היא עמוד תווך במותג שלכם, אז איטרציה בעיצוב המבוסס על עבודה קודמת מתקשרת משהו אחר לגמרי.
- איטרציה (עושה את אותם דברים טוב יותר).
- חדשנות (עושה דברים חדשים).
- שיבוש (עושה דברים חדשים שהופכים את הדברים הישנים למיושנים).
למה נועדו סמלי הלוגו?
סמלי לוגו נועדו להיות הפנים של חברה. הם נועדו לתקשר חזותית את הזהות הייחודית של המותג ואת מה שהוא מייצג.
בהתאם לפילוסופיה העיצובית שלכם, סמלי לוגו פשוטים המורכבים רק מאלמנטים חיוניים הם לרוב הקשים ביותר וגם מוצלחים. אחרי הכול, סמלי לוגו צריכים לתקשר לא מעט בוויזואלית אחת לא יהיה להן קיום בכל המדיות הרחבות אותם אנו מכירים, שקשה להתמודד איתן.